استقرار ۴۰۰ دانشجوی خارجی در خوابگاه‌ها

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران :

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره استقرار ۴۰۰ دانشجوی خارجی در خوابگاه های دانشگاه، گفت: مأموریت اصلی مدیریت توسعه امور بین‌الملل جذب و بازاریابی بین‌المللی، بازارسازی و تحلیل بازار و جذب و پذیرش دانشجویان خارجی است.

 

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره استقرار  ۴۰۰ دانشجوی خارجی در خوابگاه های دانشگاه، گفت: مأموریت اصلی مدیریت توسعه امور بین‌الملل جذب و بازاریابی بین‌المللی، بازارسازی و تحلیل بازار و جذب و پذیرش دانشجویان خارجی است.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد آیتی ضمن بیان این مطلب گفت: معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران متشکل از پنج مدیریت
روابط بین‌الملل، توسعه امور بین‌الملل، توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی، بین‌المللی سازی الکترونیک و توسعه منابع و پشتیبانی است.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه پیگیری هرگونه ارتباط و همکاری با مراکز علمی بین‌المللی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های بین‌المللی و فرآیند انتخاب و تعیین اتاق‌ها و میزهای همکاری علمی دانشگاه با مراکز علمی خارج از کشور در حیطه مدیریت روابط بین‌الملل انجام می‌گیرد، اظهار کرد: همچنین مأموریت اصلی مدیریت توسعه
امور بین‌الملل جذب و بازاریابی بین‌المللی، بازارسازی و تحلیل بازار و جذب و پذیرش دانشجویان خارجی است.
وی از ایجاد بستر شرکت اساتید و اعضای هیأت‌علمی دانشگاه در
دوره های فرصت مطالعاتی خارج از کشور، مأموریت‌های آموزشی و کنگره‌های خارجی توسط مدیریت توانمندسازی بین‌المللی نیروی انسانی خبر داد و با بیان بخشی از فعالیت‌های مدیریت بین‌المللی سازی الکترونیک، به نقش پررنگ خدمات این مدیریت در دوره همه‌گیری کرونا اشاره کرد.
دکتر آیتی همچنین توضیحاتی در خصوص مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی معاونت بین‌الملل ارائه و بخشی از دستاوردهای حوزه بین‌الملل دانشگاه در حیطه توریسم سلامت را تشریح کرد.
وی با تأکید بر اینکه معاونت بین‌الملل تنها مجموعه‌ای است که امکان ورود به بحث تبلیغات و برندسازی دانشگاه در خارج از کشور را دارد، افزود:این معاونت با برخورداری از امکان انجام سازوکارهای دریافت و پرداخت ارزی مربوط به بحث گردشگری سلامت، برای ورود جدی‌تر به این عرصه اعلام آمادگی می‌کند.
معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران سپس معاونت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی پردیس بین‌الملل را معرفی کرد و افزود: هم‌اکنون مدیریت چهار خوابگاه دانشگاه با استقرار ۴۰۰ دانشجوی بین‌الملل در اختیار معاونت بین‌الملل قرار دارد.
دکتر آیتی به ایجاد کانون ابن‌سینا در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان خارجی اشاره کرد و گفت: این کانون با حضور دانشجویان برتر بین‌الملل دانشگاه در زمینه‌های آموزش و پژوهش،
فرهنگی و هنری، ورزشی و مذهبی و معنوی فعالیت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت سه دانشکده پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و شعبه جزیره کیش در زیرمجموعه پردیس بین‌الملل، تصریح کرد: دانشکده دندانپزشکی پردیس بین‌الملل به جمعیت قابل‌توجهی از بیماران در جنوب تهران خدمات ارائه می‌کند و خوشبختانه رضایتمندی بالایی نیز ایجاد کرده است.
معاون بین‌الملل دانشگا علوم پزشکی تهران از تحصیل حدود
۲۰۰ دانشجوی خارجی در شعبه جزیره کیش خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قطب بین‌المللی سازی آموزش عالی در منطقه آزاد کیش، تنها دانشگاهی است که به فعالیت بین‌المللی در این جزیره مشغول است.دکتر آیتی ضمن معرفی کالج بین‌الملل دانشگاه، خاطرنشان کرد: آموزش واحدهای عمومی و تخصصی زبان انگلیسی کل دانشگاه در کالج انجام می‌شود و همچنین این مجموعه به صورت اختصاصی بر روی آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی و توانمندسازی اساتید و کارکنان در بحث زبان انگلیسی تمرکز دارد.