عنایتی در اندیشه جبران باخت دقیقه ۹۰

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گذشته در قامت سرمربی در تیم سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس قرار گرفته و پرسپولیس را حسابی به دردسر انداخته است.

 



رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در گذشته  در قامت سرمربی در تیم سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس قرار گرفته و پرسپولیس را حسابی به دردسر انداخته است.
اگر به خاطر داشته باشید ،در لیگ دوره  هفدهم رضا عنایتی در شرایطی که تازه از مستطیل سبز خداحافظی کرده بود برای نجات تیم شهرش دست به کار شده و مربیگری تیم سیاه جامگان را پذیرفت و برای تقابل با تیم پرسپولیس که برانکو سرمربی آن بود یک چینشی دفاعی انجام داد و در مشهد90 دقیقه پرسپولیس را متوقف کرد اما در دقیقه نودم تلاش ویژه سیامک نعمتی، پاس خوب امیری و ضربه تمام کننده علیپور کار شاگردان عنایتی را یکسره کرد.
 عنایتی حالا با تیمی مقابل پرسپولیس صف آرایی می‌کند که با تلاش‌های خودش آن را لیگ برتری کرده و برای خارج کردن آن از بحران باید از بازی مقابل پرسپولیس با امتیاز بیرون بیاید. تیم هوادار پنج شکست را تجربه کرده اما در هربازی میل گلزنی بالایی داشته و مدعیانی چون سپاهان و استقلال به سختی موفق به شکست دادن آن شده‌اند. عنایتی برای جبران باخت دقیقه نودی‌اش به پرسپولیس در لیگ هفدهم، برنامه‌ریزی کرده و با توجه به بازی‌های قبلی هوادار پیش بینی می‌شود این تیم به دفاع صرف مقابل پرسپولیس رو نیاورد و باید دید اولین تقابل تیم های پرسپولیس و هوادار با چه نتیجه‌ای پایان خواهد یافت.