قالیباف: سند جامع همکاری ایران و ترکیه در حال نهایی شدن است

قالیباف: سند جامع همکاری ایران و ترکیه در حال نهایی شدن است


رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران و ترکیه دارای روابط دو جانبه بسیار خوب و قابل توسعه‌ای هستند، گفت: سند همکاری جامع ایران و ترکیه در حال نهایی شدن است.
به گزارش  صدا و سیما، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از سفر به ترکیه در پاویون فرودگاه مهرآباد، با تبیین برنامه‌های این سفر، گفت: این سفر به مدت دو روز بنا به دعوت رئیس مجلس ترکیه به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه بین مجالس کشورهای اسلامی انجام می‌شود.
وی افزود: در این سفر روسای مجالس کشورهای اسلامی گرد هم می‌آیند تا در خصوص موضوع فلسطین، مهاجرت و رویداد افغانستان به عنوان معضلات جدی منطقه تبادل نظر کنند.
قالیباف تصریح کرد: در کنار این اجلاس فرصت گفتگوهای دوجانبه میان روسای مجالس کشورهای اسلامی و منطقه فراهم می‌شود و هر چه قدر فرصت باشد برای این دیدارها و گفتگوهای برنامه‌ریزی شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران و ترکیه دارای روابط دوجانبه بسیار خوب و قابل توسعه‌ای هستند، اظهار داشت: سند همکاری جامع ایران و ترکیه در حال نهایی شدن است و از فرصت این سفر دو روزه، برای گفتگو با مقامات و هماهنگی‌های بیشتر استفاده خواهیم کرد.