پرسپولیس در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان

تقابل پرسپولیس و پیکان؛

مسابقات هفته دهم لیگ برتر امروز چهارشنبه با انجام ۷ مسابقه به پایان می رسد ، امروز تیم های مدعی به میدان می روند و پرسپولیس هم در تهران میهمان تیم پیکان است.

پرسپولیس در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان

 

 



 


مسابقات هفته دهم لیگ برتر امروز چهارشنبه با انجام 7 مسابقه به پایان می رسد ، امروز تیم های مدعی به میدان می روند و پرسپولیس هم در تهران میهمان تیم پیکان است.
گفتنی است، هفته دهم لیگ برتر امروز با انجام
7 مسابقه به پایان می رسد و به این ترتیب یک سوم از لیگ برتر به اتمام می رسد و این در حالی است که ثلث اول رقابت ها حواشی و مسایل زیادی داشت ازجمله اشتباه های تاثیرگذار داوری ،  ضعف دروازه بانی و کم گل بودن برخی از هفته ها را به همراه داشت .
 پرسپولیس و موقعیت سوزی مهاجمانش!
پرسپولیس در هفته دهم به لطف گل با دست بازیکن تیم هوادار با یک تساوی تا رده ششم جدول سقوط کرد. مساوی که صد البته با اشتباه مسلم داور رقم زده شد.  حالا پرسپولیس برای بازگشت به جمع مدعیان باید از پیکان سه امتیاز را بگیرد. مشکل اصلی سرخپوشان همان است که در 5 فصل قبل وجود داشت همان موقعیت سوزی مهاجمانش! عیسی آل کثیر و مهدی عبدی همچنان فرصت های گلزنی را به راحتی از دست می دهند. مهدی ترابی ملی پوش پرسپولیس هم دچار مصدومیت شده و تیم بدون ترابی شرایط سخت تری پیدا می کند.
پیکان هم در 5 هفته اخیر یا باخته یا مساوی کرده است. این تیم هفته گذشته سه گل از استقلال خورد و مجتبی حسینی سرمربی تیم اعلام کرد زور بازیکنانش به بازیکنان استقلال نرسید. حالا باید دید پیکانی ها در زور آزمایی جدید با دیگر تیم پرطرفدار فوتبال ایران می توانند موفق شوند یا شکست دیگری در کارنامه پیکان ثبت می شود. سعید دقیقی مدیر تیم پیکان می گوید تیمش به هیچ عنوان قابل مقایسه با استقلال نبوده زیرا بودجه نقل و انتقالاتی این تیم چند برابر پیکان است.
اما قطعا امروز ، روز دیگری است و پیکانی ها با انگیزه تر از قبل به میدان خواهند آمد تا جبران مافات کنند به همین دلیل بازی سختی در انتظار پرسپولیس است. پرسپولیسی که با صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد اما 5 پله پایین تر از مدعیان قرار گرفته است.
 تراکتور- نفت مسجدسلیمان
تراکتور سه هفته است که با سولدو سرمربی کروات خود پیروز نمی شود و دو شکست متوالی مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان شرایط را برای این تیم محبوب تبریزی در جدول لیگ سخت کرده به طوریکه قرمزپوشان تبریزی با 8 امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده اند. نفت مسجدسلیمان هم دو مساوی پیاپی داشته و 6 هفته است که رنگ برد را ندیده  و روی پله سیزدهم جدول با 7 امتیاز ایستاده است. به همین دلیل دو تیم در این مسابقه به دنبال برد هستند.
 ذوب آهن - هوادار
دو تیم در هفته گذشته به نوعی از اشتباه داوری سود بردند ولی پیروز نشدند! نفت مسجدسلیمان مدعی است که پنالتی آنها مقابل ذوب آهن گرفته نشده و هوادار با هم با گل مارادونایی بازیکنش توانست یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد.
 فجر شهید سپاسی- مس
فجرسپاسی 4 هفته است که برنده نشده و دو مساوی و دو باخت به دست آورده و با 9 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است. مس رفسنجان اما
4 برد متوالی دارد و 17 امتیازی است. مسی ها بالاتر از پرسپولیس در جدول لیگ و در رده پنجم ایستاده اند و با استقلال هم امتیاز هستند. گادوین منشا در هفته های اخیر پنالتی های خوبی برای مس زده و با 6 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار گرفته
است.
 نساجی مازندران - آلومینیوم اراک
نساجی 10 امتیازی در رده دهم جدول لیگ ایستاده و برای رسیدن به رتبه های بهتر جدول لیگ تلاش می کند. آلومینیوم هم یکی از سه تیم بدون شکست لیگ است که نتایجی فراتر از انتظار گرفته است.
 صنعت نفت آبادان - پدیده
شاگردان منصوریان 6 هفته است که برنده نشده اند و در حال حاضر با 6 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ قرار دارند و این هفته بهترین فرصت برای رسیدن به پیروزی است زیرا با تیم  پدیده آخرین تیم جدول لیگ روبرو می شوند. پدیده تنها تیم بدون برد لیگ است که فقط دو گل زده دارد البته وضعیت نفت هم روبه راه نیست.
 گل گهر- فولاد
یک مسابقه فینال گونه و حساس را در سیرجان شاهد خواهیم بود جایی که گل  گهر صدرنشین بدون باخت مسابقات میزبان فولاد خوزستانی است که از هفته دوم به بعد دیگر شکست نخورده است. تقابل امیر قلعه نویی با جواد نکونام سرمربی فولاد به خودی خود جذاب است