تقابل دیدنی قلعه نویی و فرشاد پیوس

استقلال و سپاهان مقابل تیم های دسته دومی؛

سیزده مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز( یکشنبه ) برگزار می شود و استقلال و سپاهان میزبان حریفان دسته دومی هستند و گل گهرسیرجان هم به مصاف تیم دسته اولی شهرداری آستارا می رود.

تقابل دیدنی  قلعه نویی و فرشاد پیوس

سیزده مسابقه از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز( یکشنبه )  برگزار می شود و استقلال و سپاهان میزبان حریفان دسته دومی هستند و  گل گهرسیرجان هم به مصاف تیم دسته اولی شهرداری آستارا می رود.
گفتنی است، سیزده مسابقه از شانزده مسابقه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز یکشنبه برگزار می شود. در این روز برخی تیم های دسته اولی به مصاف لیگ برتری ها می روند. استقلال هم به قید قرعه باید مقابل تیم دسته دومی نود ارومیه قرار بگیرد. این نخستین مرحله ای است که تیم‌های لیگ برتری وارد رقابت ها می شوند.
 استقلال - نود ارومیه
استقلال در اولین گامش در جام حذفی قرعه نسبتا ساده ای دارد. تیم دسته دومی نود ارومیه میهمان استقلال در ورزشگاه آزادی است. اگر چه
جام حذفی جام شگفتی ها است اما با این حال بعید است
نود ارومیه بتواند سد راه تیم استقلال شود .البته در آن سو در تیم حریف مشکلاتی وجود دارد و حتی گفته شد سرمربی این تیم استعفا کرده است اما با وجود این مشکلات بازیکنان نود ارومیه قطعا با انگیزه مضاعفی مقابل آبی پوشان پایتخت قرار می گیرند تا بتوانند توانایی ها خود را نشان بدهند.
 سپاهان - شهید اورکی اسلامشهر
در این بازی هم زرد پوشان اصفهانی شانس زیادی برای شکست دادن حریف دسته دومی خود دارند و بازیکنان تیم شهید اورکی هم به دنبال دیده شدن در این مسابقه هستند و میخواهند خود را به عنوان یک تیم شایسته نشان بدهند اما بعید است زور این تیم هم به یکی از بهترین و پرمهره ترین تیم های ایران برسد. سپاهان در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است.
 پیکان - قشقایی شیراز
پیکان که در لیگ برتر دو هفته سخت و سنگین را مقابل استقلال و پرسپولیس پشت سر گذاشته
می خواهد در این دیدار مقابل قشقایی دسته اولی به یک برد روحیه بخش برسد اما قشقایی را نمی توان از پیش بازنده دانست. تیمی که در لیگ دسته اول در رده دوم جدول قرار گرفته است. بنابراین شاگردان مجتبی حسینی اگر مقابل قشقایی غفلت کنند ممکن است اسیر شگفتی شوند.
 گل گهرسیرجان - شهرداری آستارا
گل گهر بعد از شکست خانگی مقابل فولاد خوزستان حال و روز خوشی ندارد ولی این باعث نمی شود که شاگردان قلعه نویی بخواهند جام حذفی را دست کم بگیرند. شهرداری آستارا که فرشاد پیوس هدایتش را برعهده دارد میهمان سیرجانی هاست. امیر قلعه نویی و فرشاد پیوس در دوران بازیگری بارها و بارها با لباس استقلال و پرسپولیس و به عنوان کاپیتان های دو تیم در برابر هم بازی کرده اند ، اما تقابل فرشاد پیوس مهاجم اسبق پرسپولیس با امیر قلعه نویی هافبک سابق استقلال به عنوان مربی در نوع خود جالب و دیدنی خواهد بود.
 آلومینیوم اراک - فجر شهید سپاسی
یکی از سخت ترین قرعه ها نصیب این دو تیم لیگ برتری شده و یکی باید از جام در مرحله اول خداحافظی کند. آلومینیوم در لیگ برتر فراتر از انتظار نتیجه گرفته و فجر هم همان تیم خوب و جوان و شایسته است.
 صنعت نفت آبادان - شمس آذر قزوین
شاگردان منصوریان مقابل تیم تازه وارد لیگ یکی قرار می گیرند. نتایج نفت آبادان به هیچ عنوان در لیگ برتر مورد پسند هواداران تیم نفت نیست با این حال آنها در آخرین بازی لیگ توانستند در ثانیه های پایانی پدیده را شکست بدهند و حالا باید در جام حذفی تیم دسته اولی را شکست بدهند.
 آرمان گهر - نساجی
نساجی مازندران لیگ برتری میهمان آرمان گهر است.شاید لیگ یکی ها قرار است خیلی
جام حذفی را جدی نگیرند با این حال نساجی
نمی تواند خود را مقابل آرمان گهر از پیش برنده بداند.ذوب آهن اصفهان هم به مصاف تیم دسته اولی رایکا
خواهد رفت.