اعتراض ما نباید موجب اعتراض دیگران شود

چند وقتی است که برخی معترضین به مطالبات صنفی و اقشار مختلف بازنشستگان در مقابل مجلس و دیگر سازمان ها و وزارتخانه ها تجمع می کنند تا اعتراض خود نسبت به وضعیت و حقوقشان را به گوش مسئولان برسانند و با چاپ بنرها و تابلوهای تبلیغاتی دلایل حضور خود را به رسانه ها و عموم مردم اعلام می دارند. ابتدا ضمن حمایت از حرکت و مطالبات آنها و به رسمیت شناختن حق اعترضاشان نکته ای را مطرح می کنیم و امید است که مورد توجه قرار گیرد.

اعتراض ما نباید موجب اعتراض دیگران شود

 

چند وقتی است که برخی معترضین به مطالبات صنفی و اقشار مختلف بازنشستگان در مقابل مجلس و دیگر سازمان ها و وزارتخانه ها تجمع می کنند تا اعتراض خود نسبت به وضعیت و حقوقشان را به گوش مسئولان برسانند و با چاپ بنرها و تابلوهای تبلیغاتی دلایل حضور خود را به  رسانه ها و عموم مردم اعلام می دارند. ابتدا ضمن حمایت از حرکت و مطالبات آنها و به رسمیت شناختن حق اعترضاشان نکته ای را مطرح  می کنیم و امید است که مورد توجه قرار گیرد.
متاسفانه با توجه به قرار داشتن اغلب مراکز اداری در مرکز شهر،حضور و تجمع بازنشستگان محترم و دیگر معترضین باعث شکل گیری ترافیک سنگین در محور اصلی محل اعتراض و خیابان های اطراف می گردد.
چرا که علاوه بر حضور این افراد، نیروهای انتظامی نیز مجبورند برای حفظ نظم و امنیت آنها با ماشین های خود در بطن ماجرا حضور پیدا کنند و ازدیاد جمعیت و وسایل نقلیه در این فضا باعث نارضایتی بسیاری از دیگر هموطنان می شود.شاید این مسئله برای برخی مخاطبان این مطلب
کم ارزش جلوه کند،اما برای آن بیماری که در آمبولانس قرار دارد و پشت ترافیک برای بازشدن راه با خطر مرگ مواجه است، مسئله بسیار مهمی است و اینجا دقیقه هاست که زندگی و مرگ را رقم می زنند.
لذا ضمن احترام برای تمامی اقشار و بازنشستگان عزیز و باحمایت و رسمیت شناختن حق اعتراض برای آنها، این انتظار وجود دارد تا با نظمی مناسب و با داشتن نظم دهندگانی درمیان خودشان، مایه اعتراض دیگر اقشار جامعه نشوند و خدای ناکرده اتفاق تلخی برای دیگر عابرین رخ ندهد.