مشکل بزرگ استقلال در گلزنی است

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

مشکل بزرگ استقلال در گلزنی است

 


تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به دشواری از سد تیم نود ارومیه عبور کرد و تا حذف از این مسابقات در همان بازی اول مقابل تیمی از لیگ دسته دوم تنها ۲ دقیقه فاصله داشت.
محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص این دیدار گفت: وقتی تیم اصلی و نفرات ثابت استقلال در گلزنی مشکل دارد، خیلی دور از ذهن نیست که نفرات جایگزین و تعویضی مشکل بیشتری در گلزنی داشته باشند و نمود این را مقابل نود ارومیه دیدیم. زدن یک گل آن هم به سختی مقابل تیمی از لیگ دو در ورزشگاه آزادی آن هم در ۱۲۰ دقیقه پیام‌های زیادی دارد که امیدوارم فرهاد مجیدی این پیام‌ها را گرفته باشد و در یک جمله؛ امیدوارم این بازی برای مجیدی و سایر اعضای کادر فنی استقلال عبرت شده باشد.
پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: کادر فنی استقلال در این بازی ریسکی کرد که ممکن بود این ریسک به قیمت حیثیت میلیون‌ها هوادار و ۷۵ سال قدمت باشگاه تمام شود. همین الان هم اتفاق خوبی نیفتاده و ما از این پیروزی خوشحال و خرسند نیستیم. استقلال به سختی موقعیت گل درست می‌کند و به سختی گل می‌زند و این یک نقیصه برای تیمی است که ادعای قهرمانی دارد و سرمربی استقلال باید در اسرع وقت این نقطه ضعف را تبدیل به نقطه قوت کند.
وی در پایان تأکید کرد: این بازی گذشت و رفت، اما کادر فنی باید به خودش بیاید و تیمی را روانه میدان کند که در حد نام استقلال بازی کند. ما همچنان منتظر دیدن استقلالِ رویایی که فرهاد مجیدی وعده آن را داده بود هستیم.