اعزام پنج رشته ورزش دانشگاهی به یونیورسیاد چین قطعی شد

اعزام پنج رشته ورزش دانشگاهی به یونیورسیاد چین قطعی شد

 


با تصمیم نشست روسای انجمن‌های فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، اعزام ورزشکاران پنج رشته ورزشی به یونیورسیاد چین قطعی است.
گفتنی است، نشست روسای انجمن‌های فدراسیون دانشگاهی به منظور بررسی آخرین وضعیت تیم‌های شرکت‌کننده در سی‌و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان در محل فدراسیون برگزار شد. در این نشست آخرین وضعیت تیم‌های شرکت کننده در یونیورسیاد، برنامه‌ اردوها و وضعیت کادر فنی این تیم‌ها، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 «هادی بشیریان» رییس فدراسیون در این جلسه با اشاره به برنامه های این فدراسیون برای موفقیت کاروان ایران در چین اظهار داشت: با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام کاروان، روسای انجمن‌ها ضمن بررسی وضعیت ورزشکاران زمان مسابقات انتخابی ،محل اردو ، برنامه تمرینی را ارائه دهند.
ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی و شمشیربازی پنج رشته‌ای بودند که با تصمیم فدراسیون‌ ورزش‌های دانشگاهی اعزام آنها به یونیورسیاد چین قطعی شد. همچنین با اعلام این فدراسیون رشته‌های دوومیدانی و قایقرانی نیز در زمره رشته‌های اعزامی  قرار می گیرند اما قطعی شدن این اعزام به کسب حد نصاب فنی و بررسی در کمیته فنی بستگی دارد.
در این جلسه روسای انجمن‌های تیراندازی، تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیر بازی، تکواندو،پزشکی ورزشی و دو ومیدانی، حضور داشتند.
سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان، پنجم تا شانزدهم تیرماه در شهر چنگدو چین برگزار می‌شود.