مجیدی نباید تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند

رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

مجیدی نباید تغییرات زیادی در تیمش ایجاد کند


رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد تیم استقلال در بازی مقابل پدیده گفت: با توجه به تساوی‌های استقلال، این تیم در بازی های قبل در بخش جلو موقعیت های زیادی روی دروازه حریف خلق نمی‌کرد. در این بازی پدیده فوق العاده تیم دست و پا بسته ای بود چون شرایط خوبی در جدول ندارد. این بازی اتفاق خوبی برای استقلال بود به خصوص وقتی که توانست با 3 گل به پیروزی برسد و ژستد هم گلزنی کرد.
وی افزود: این برتری در روند استقلال در بازی های بعدی تاثیر می‌گذارد. برای استقلال نباید فرق داشته باشد که در مقابل چه تیمی قرار می گیرد و باید گل های بیشتری بزند و البته مجیدی هم نباید تغییر زیادی در تیم ایجاد کند. این برد باعث شد استقلال در کورس قهرمانی بماند و این نوید آینده خوب این تیم است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد ژستد که توانست در این دیدار گل بزند گفت: ژستد بازیکن حرفه ای است. در این بازی این بازیکن به درستی حرکت می کرد و کسی که باید پاس را برای او ارسال می کرد دیر این اقدام را انجام می داد. او روی هوا به خوبی می تواند توپ را حفظ کند و اگر استقلال تمرینات متعددی داشته باشد ژستد می تواند در قالب ترکیب این تیم شکل بگیرد.