هشدار پاپ درباره سکوت و انفعال جهانی در قبال یمن و فلسطین

رویترز :رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی به مناسبت کریسمس درخصوص عادی شدن بحران‌ها و سکوت در برابر مصیبت‌های عظیم در نقاط مختلف جهان هشدار داد.به گزارش فارس،به نوشته خبرگزاری «رویترز»، پاپ در پیام خود به مناسبت کریسمس با گلایه از فردگرایی و خودداری از تعاملات اجتماعی گفت: «در سطح بین‌المللی نیز خطر اجتناب از تعامل وجود دارد و این خطر وجود دارد که بحران‌های پیچیده فعلی، به‌جای اینکه مسیر گفت‌وگو را بیشتر کند، آن را کوتاه کند. این در حالی است که فقط این مسیر می‌تواند به راه‌حلی برای درگیری‌ها و ایجاد منافعی پایدار برای همگان ختم شود».

هشدار پاپ درباره سکوت و انفعال جهانی در قبال یمن  و فلسطین

 


رویترز :رهبر کاتولیک‌های جهان در پیامی به مناسبت کریسمس درخصوص عادی شدن بحران‌ها و سکوت در برابر مصیبت‌های عظیم در نقاط مختلف جهان هشدار داد.به گزارش  فارس،به نوشته خبرگزاری «رویترز»، پاپ در پیام خود به مناسبت کریسمس با گلایه از فردگرایی و خودداری از تعاملات اجتماعی گفت: «در سطح بین‌المللی نیز خطر اجتناب از تعامل وجود دارد و این خطر وجود دارد که بحران‌های پیچیده فعلی، به‌جای اینکه مسیر گفت‌وگو را بیشتر کند، آن را کوتاه کند. این در حالی است که فقط این مسیر می‌تواند به راه‌حلی برای درگیری‌ها و ایجاد منافعی پایدار برای همگان ختم شود».
او با اشاره به درگیری‌ها در سوریه، یمن، فلسطین اشغالی، افغانستان، اوکراین، سودان و دیگر نقاط جهان گفت:‌ «همچنان شاهد شمار زیادی از درگیری‌ها، بحران‌ها و مخالفت‌ها هستیم، به‌طوری که انگار پایانی ندارند».