نبرد آسیایی در زمین بیطرف

سپاهان – پرسپولیس؛

دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بی دلیل همگی در یک روز برگزار می شود! ضمن اینکه دو مسابقه نیز در شهر بیطرف! برگزار خواهد شد.این رسم جدیدی در لیگ برتر است که اکنون سپاهان ورزشگاه خانگی خود را به نساجی اجاره داده تا این هفته نساجی‌ در اصفهان میزبان باشد و خودش با حکم کمیته انضباطی در اراک میزبان پرسپولیس باشد.

نبرد آسیایی در زمین بیطرف


دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بی دلیل همگی در یک روز برگزار می شود! ضمن اینکه دو مسابقه نیز در شهر بیطرف! برگزار خواهد شد.این رسم جدیدی در لیگ برتر است که اکنون سپاهان ورزشگاه خانگی خود را به نساجی اجاره داده تا این هفته نساجی‌ در اصفهان میزبان باشد و خودش با حکم کمیته انضباطی در اراک میزبان پرسپولیس باشد.
 سپاهان - پرسپولیس؛ نبرد آسیایی
در زمین بیطرف!
رقابت دو تیم بازی بزرگ و جذابی است که همیشه حواشی زیادی داشته و این مرتبه نه در اصفهان  و تهران بلکه در شهر بیطرف یعنی اراک برگزار خواهد شد.
 گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم انجام بازی در شهر سوم را غیرقابل هضم نامید. با این حال با رای کمیته انضباطی این دو تیم در این فصل حق میزبانی از یکدیگر را ندارند.
سپاهان هفته گذشته در خانه غافلگیر شد و مقابل پیکان هر سه امتیاز را از دست داد اما پرسپولیس با وجود اینکه مقابل ذوب آهن بازی خیلی خوبی را به نمایش نگذاشت 3 امتیاز بازی را گرفت تا هم امتیاز با سپاهان شود و فقط سه امتیاز از استقلال صدرنشین کمتر داشته باشد.
حالا این مسابقه ارزشی 6 امتیازی دارد. تیم برنده می تواند در رده دوم قرار بگیرد و حتی شانس صدرنشینی هم خواهد داشت.
این مسابقه را می توان نبرد آسیایی دانست هر دو تیم قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند به شرطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس را حذف نکند.
 استقلال - فولاد خوزستان؛ آبی پوشان مقابل مانع فولادی
استقلال با سه برد متوالی و 25 امتیاز صدرنشین لیگ این هفته به یک مانع فولادی برخورد کرده است. آبی پوشان که در لیگ برتر بیست و یکم هیچ باختی نداشته‌اند.
فولاد خوزستان هفته قبل مقابل نفت آبادان متوقف شد تا با 17 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ بایستد. فولاد اگر بتواند از استقلال امتیاز بگیرد رقابت تیم‌های بالانشین و مدعی فشرده‌تر خواهد شد اما در صورت برد استقلال، می‌توان گفت آبی‌پوشان فرار بزرگی را به سمت قهرمانی نیم فصل آغاز کرده‌اند.
 نساجی مازندران - نفت مسجدسلیمان؛ میزبانی در شهر بیطرف!
نساجی هفته گذشته برد خوبی مقابل مس رفسنجان به دست آورد و این هفته در دیداری خانگی میزبان نفت مسجدسلیمان در شهر اصفهان است!
نفتی ها هفته گذشته بعد از هفت مسابقه رنگ برد را دیدند تا فراز کمالوند هم از تیمش و هم از داوری مسابقه ابراز رضایت کند و بگوید پیروزی مقابل فجرسپاسی سرآغازی برای بردهای تیمش خواهد بود.
 پیکان - پدیده؛ نبرد شاگردان حسینی  با تیم بدون برد و قعرنشین
پیکان بعد از دو باخت سنگین مقابل استقلال و پرسپولیس به یکباره متحول شد و توانست سپاهان را در اصفهان شکست بدهد. همین برد پیکانی ها را
 18 امتیازی کرد و به رده ششم جدول لیگ رساند.شاگردان مجتبی حسینی این هفته هم دیداری با تیم بحران زده و قعرنشین پدیده دارند. پدیده تنها تیم بدون برد
رقابت هاست که ضعیف ترین خط حمله و خط دفاع لیگ را دارد و مقابل استقلال هم هفته گذشته سه گل خورد.
 پتراکتور- ذوب آهن
تراکتور که روی پله یازدهم است هفته گذشته مقابل هوادار شکست خورد. ذوب آهن هم 6 هفته است که در لیگ برتر رنگ برد را ندیده و بعد از پدیده قعرنشین دومین خط دفاع ضعیف لیگ را داراست. اکنون زمزمه هایی مبنی بر تغییر کادرفنی هر دو تیم در محافل ورزشی شنیده می شود و هر دو سرمربی یعنی تارتار و سولدو برای رسیدن به آرامش باید در این مسابقه پیروز شوند.
 پگل گهر سیرجان - مس رفسنجان
تا دو هفته پیش گل گهر در جمع مدعیان صدرنشینی و قهرمانی بود اما به دلیل استفاده از بازیکن گابنی و کسر چندین امتیاز به رده نهم سقوط کرد و 13 امتیازی شد. مس رفسنجان هم 18 امتیازی و رد رده پنجم جدول است. رفسنجانی ها بعد از 4 برد متوالی و یک مساوی مقابل نساجی مازندران باخت.