فولاد در بخش دفاعی خیلی با نظم است

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال:

دیدار دو تیم استقلال و فولاد، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر،امروز چهارشنبه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 



دیدار دو تیم استقلال و فولاد، در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر،امروز چهارشنبه، ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال  در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت:‌ ما با تیم بسیار خوبی بازی داریم. تیم فولاد در بخش دفاعی خیلی با نظم است. از وقتی نکونام آمده است، شرایط فولاد بهتر شده است. برای پیروزی در این بازی ما باید خیلی بازی را مدیریت کنیم.
مجیدی درباره شرایط مصدومیت یامگا، وریا غفوری و ارسلان مطهری گفت: امیدوارم از بازی‌ آینده بتوانیم وریا غفوری را داشته باشیم. یامگا مشکلی ندارد و ارسلان مطهری هم یک مصدومیت جزیی داشت
سرمربی استقلال درباره تقابل تیمش مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: همه تیم‌ها در جام حذفی قابل احترام هستند. تیمی که دنبال قهرمانی است، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کند. امیدوارم بتوانم پس از ۲ فصل ناکامی بتوانم مقام قهرمانی را برای هواداران به دست بیاورم.
او درباره تغییراتی که در ترکیب بازی‌های استقلال لحاظ می‌شود، گفت: این که یک تیم بتواند هر بازی با یک ترکیب بازی کند، یک حسن است. من به کسانی که انتقاد می‌کنند احترام می‌گذارم اما به نظر من تغییر ترکیب یک نقطه قوت به حساب می‌آید. درباره جابه‌جایی بازیکنان باید بگویم ما فقط در بازی مقابل صنعت نفت آبادان بود که سیستم تیم را عوض کردیم. ما تقریبا با یک سیستم مشخص بازی کردیم و کم‌تر پیش آمده است که سیستم خود را تغییر دهیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی با رشید مظاهری دارد؟ گفت: ما هیچ ناراحتی نداریم. ما سه دروازه‌بان خیلی خوب داریم و به آن‌ها نیاز داریم. همه بازیکنان خوب تمرین می‌کنند و هیچ مشکلی نداریم. چیزهایی که در بیرون می‌شونم، واقعیت ندارد.