باید از هرگونه تاخیر در اجرای احکام قضایی اجتناب شود

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای:

رئیس قوه قضائیه گفت: چنانچه رویه ارجاع برخی پرونده‌ها در شعب بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تا یک ماه دیگر اصلاح نشود، با مسئول مربوطه اقدام مقتضی به عمل آید.

 



رئیس قوه قضائیه گفت: چنانچه رویه ارجاع برخی پرونده‌ها در شعب بازپرسی دادسرای کارکنان دولت تا یک ماه دیگر اصلاح نشود، با مسئول مربوطه اقدام مقتضی به عمل آید. به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در ادامه بازدید‌های میدانی خود از مراجع و مراکز قضایی، از دادسرای کارکنان دولت (ناحیه ۲۸ تهران) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این دادسرا قرار گرفت.
رئیس عدلیه در جریان این بازدید، در بخش‌های مختلف دادسرای کارکنان دولت اعم از شعب اجرای احکام، شعب بازپرسی، واحد اظهار نظر و سالن ملاقات مردمی مسئولان دادسرای مربوطه حضور یافت و ضمن مطالعه موردی برخی پرونده‌ها و طرح سوالاتی در خصوص آنها، با مسئولان بخش‌های بازدیدشده به صورت چهره به چهره به گفتگو پرداخت.
نظارت ویژه بر واحد‌های اجرای احکام در زمره توصیه‌ها و دستورات مستمر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به مقامات و مسئولان قضایی است؛ در همین راستا رئیس قوه قضائیه در جریان بازدید امروز از دادسرای کارکنان دولت، در حین حضور در شعب اجرای احکام این دادسرا، با تاکید مجدد بر نظارت مستمر بر واحد‌های اجرای احکام تصریح کرد: واحد اجرای احکام بخشی است که تلاش‌های صورت گرفته در دادسرا، دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی را به ثمر می‌نشاند لذا باید از هرگونه تاخیر در اجرای احکام اجتناب شود.