اساتید علوم پزشکی حق برگزاری امتحانات به شیوه مجازی را ندارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی:

اساتید علوم پزشکی حق برگزاری امتحانات به شیوه مجازی را ندارند

 



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امتحانات رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی به شکل حضوری برگزار می‌شود، گفت: اساتید مجاز به تعیین تکلیف نحوه برگزاری آزمون نیستند، مگر
در امتحاناتی که بخشی از نمره پایان ترم را شامل شود.
به گزارش ایسکانیوز ، فرامرز فتح‌نژاد، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی درباره روند برگزاری امتحانات پایان ترم  برای رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی گفت:برگزاری کلاس در رشته‌های
تحصیلات تکمیلی به صورت مجازی است. رشته‌های غیرپزشکی طبق تصمیمات اداره مرکزی به علت وجود برخی مشکلات همچون شرایط رفت‌وآمد، اقامت دانشجویان و همچنین شرایط آب و هوایی در استان، تمامی کلاس‌های رشته‌های غیرپزشکی کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجازی برگزار می‌شوند و در خصوص رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی تصمیم بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری گرفته شده است.
فتح‌نژاد در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: در استان آذربایجان غربی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا به خصوص سویه جدید و همچنین راه‌های ارتباطی و شرایط دانشجویان تصمیم بر مجازی برگزار شدن  برحی رشته‌های تحصیلی گرفته شده است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات حضوری از سوی اساتید گفت: این امکان به هیچ عنوان برای اساتید مجاز نیست، مگر در امتحاناتی که بخشی از نمره پایان ترم را شامل شود.
فتح نژاد بیان کرد: طبق بخش‌نامه جدید اعلام شده در خصوص تحصیلات تکمیلی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که ظرفیت بالای ۳۰ نفر را دارا هستند، این رشته‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود و ظرفیت زیر
 ۳۰ دانشجو به تصمیم ریاست دانشگاه‌ها واگذار شده است و این بخش‌نامه برای تشکیل کلاس‌های آموزشی صدق می‌کند نه برگزاری امتحانات پایان ترم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تعداد کلاس‌ها و دانشجویان حاضر در کلاس توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و کانال‌های ارتباطی اعلام شده که اگر بالای ۳۰ نفر باشد به صورت غیرحضوری اعلام می‏شود.