حضور پرسپولیس در دو دوره فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث افتخار فوتبال ایران است

محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال:

حضور پرسپولیس در دو دوره فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث افتخار فوتبال ایران است

حضور پرسپولیس در دو دوره فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث افتخار فوتبال ایران است

 

 


محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال در مورد حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت : در مدیریت فوتبال مان بارها از این سوتی‌ها داده‌ایم که علت اصلی آن هم بی‌توجهی به تذکرات فیفا و AFC بوده است. در ضمن نمی‌توان انتظار داشت که این سوتی‌ها بازتابی نداشته باشد. یا دشمنان این مسائل را گزارش می‌کنند یا دوستان! به هر حال این مشکلات پیش آمده است. به هر حال آنها عواملی دارند که ما را رصد می‌کنند. وقتی کفاشیان می‌ گوید فوتبال‌مان دولتی است بارها سند سازی کرده‌ایم دستمان برای آنها رو شده است.
وی افزود: آنقدر در این دو باشگاه پرهوادار مدیرعامل عوض شده که مدیران جدیدی که به باشگاه می‌آیند فرصتی برای رسیدن به این مسائل ندارند. خیلی هنر کنند مشکلات مالی و طلبکاران را ساماندهی کنند و تیم را ببندند و دیگر اشرافی به چنین مسائل باشگاهی ندارند یا آنقدر مشکلات بر سرشان ریخته که دیگر به کارهای دیگر نمی‌رسند. عدم مدیریت صحیح و بهم ریختگی  که ورزش ما دارد کار را به اینجا می‌کشاند. برای نمونه بحث حضور بانوان در ورزشگاه هم یکی از آنهاست. در بازی تیم ملی با کره جنوبی برای اینکه مشکل حضور بانوان در ورزشگاه را حل کنیم کرونا را بهانه کردیم و اصلا تماشاگری به ورزشگاه راه ندادیم. آنقدر تابلو کار می‌کنیم که دستمان برای فیفا و AFC رو شده است.
کربکندی تاکید کرد: پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مورد حمایت دولت هستند ولی وقتی چنین اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد هواداران این دو باشگاه ناراحت و افسرده می‌شوند. پرسپولیس دو دوره تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته بود این مسایل افتخار فوتبال ایران و کشورمان است اما کار را به جایی رسانده‌ایم که هیچکس دیگر نتواند برای این دو باشگاه کار کند، البته گفته می‌شود کورسویی از امید هم وجود دارد که امیدوارم این تلاش‌ها نتیجه بخش باشد و این دو تیم به آسیا راه پیدا کنند. با این حال ما گاف های زیادی در مدیریت‌مان داده‌ایم؛ از استفاده از بازیکن دو اخطاره در زمین گرفته تا خیلی از شکایت‌هایی که از باشگاه‌های ما به فیفا شده است که درهیچ کدام آنها نشانی از حرفه‌ای گری نبوده
 است.