پروژه گازرساني به کوی بنفشه اوزینه به بهره‏برداری رسید

با حضور نماینده شهرستان گرگان؛

پروژه گازرساني به کوی بنفشه اوزینه به بهره‏برداری رسید

 



 


گرگان-قهرمان
پروژه بهره‌برداری گازرسانی به کوی بنفشه او زرینه شهرستان گرگان طی مراسمی با حضور رمضان علی سنگدوینی نماینده شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، معاونین و اهالی کوی مذکور برگزار شد.
در ابتدای مراسم مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گزارشی از وضعیت گازرسانی به این پروژه ارائه نموده و از اتمام عملیات گازرسانی به این منطقه و خدمات شرکت گاز به مردم ولایت مدار استان ابراز رضایت نمود.
طالبی با تشکر از پیگیری‌ها بسیار خوب مهندس سنگدوینی و فراهم نمودن شرایط لازم جهت اخذ مجوزهای مربوطه افزود: در این پروژه 1380 متر لوله‌گذاری شده و 6 میلیارد ریال نیز هزینه در برداشته است، ضمن اینکه تعداد 50 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
در ادامه سنگدوینی نماینده شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش، خدمات ارزشمند مدیرعامل و کارکنان گاز گلستان درزمینه گازرسانی و خدمات‌رسانی به مردم شریف این منطقه، این کار را اقدام انقلابی و بسیار لذت‌بخش خواند که فرصتی مناسب برای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم شریف بوده و بالاترین عبادت نیز به شمار می‌رود.
شایان‌ذکر است از مجموع 95 روستای شهرستان گرگان تعداد 94 روستا قابلیت گازرسانی را داشتند که 91 روستا تاکنون گازدار شده و 3 روستا نیز در مرحله اجرایی قرار دارند.