آغاز ثبت درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی

امکان ثبت نام تا ۲۵ بهمن؛

امکان ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشورآغاز شد.

آغاز ثبت درخواست انتقالی دانشجویان  دستیاری پزشکی

امکان ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشورآغاز شد.
به گزارش مهر، ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه انجام می‏شود.
امکان پیگیری و رفع نقص توسط متقاضی وجود خواهد داشت و ثبت نام تنها از طریق رایانه و بر اساس سامانه انتقال به نشانی
 http://specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام می گیرد.
دستیاران تخصصی بالینی قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی موارد مربوط به آئین نامه انتقال دستیاران را باید به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به پر کردن فرم درخواست انتقالی خود اقدام کنند.
شرایط خاص مورد نظر در صورت موافقت شورای نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی مبدا و مقصد جهت دستیاران:
الف) تبعیت از همسر که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته -محل به وقوع پیوسته باشد.تبصره: همسرانی که هر دو در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت و قبول شده اند.
ب) حکم کفالت مادر، پدر و یا برادر و خواهر دارای معلولیت جسمی یا روحی از مراجع قانونی
ج) ابتلا به بیماری های صعب‏العلاج به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه
درخواست انتقال صرفا پس از ثبت نام و شروع به آموزش و اطلاق لفظ «دستیار» به فرد پذیرفته شده قابل دریافت و بررسی است.
موافقت دانشگاه های علوم پزشکی مبدا و مقصد، شرط الزامی جهت انتقال دستیاران است.
انتقال دستیاران از سایر دانشگاه ها به دانشگاه‏های مستقر در شهر تهران ممنوع است.همچنین انتقال دستیاران دانشگاه‏های مستقر در شهر تهران به یکدیگر ممنوع است.
انتقال در سال آخر دوره دستیاری و جابجایی دستیاران ممنوع است.
دستیاران قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی باید ظرفیت‏های پذیرش انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی را از سامانه مربوطه مطالعه کرده و سپس نسبت به پر کردن فرم اقدام کنند.دستیاران پس از تکمیل فرم و فیلدهای مربوطه و ارسال اسکن مدارک با کلیک بر روی دکمه ذخیره اطلاعات، ثبت تکمیل می‏شود و پس از آن دستیار با مراجعه به این صفحه، با وارد کردن شماره دستیاری و کد ملی می‎تواند مراحل ثبت نام خود را پیگیری کند.پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دستیار ناقص باشد برای فرد پیغامی ارسال می‏شود که فرد با مشاهده پیام «مدارک شما دارای نقص است» باید نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کند.عواقب کوتاهی در این امر متوجه شخص دستیار است.