را اندازی ۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه در مخابرات گلستان

در دیدار شهمرادی با استاندار گلستان در خصوص راهکارهای توسعه هر چه بیشتر ارتباطات مخابراتی در استان بحث و تبادل نظر شد.



در دیدار شهمرادی با استاندار گلستان در خصوص راهکارهای توسعه هر چه بیشتر ارتباطات مخابراتی در استان بحث و تبادل نظر شد.
در دیدار غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با هادی حق شناس استاندار استان که در دفتر استاندار برگزار شد، راهکارهای لازم برای توسعه هرچه بیشتر مخابرات در استان بررسی و مقرر شد حمایت‌های لازم در این خصوص از سوی استانداری گلستان صورت پذیرد.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مخابرات منطقه گلستان از دستگاه‌های خوشنام استان است گفت:با فعالیت‌های انجام شده در چند سال اخیر میتوان مخابرات را از دستگاه‌های خدمت‌رسان موفق و خوشنام دانست و باید این مسئله تداوم یابد و مردم از بهترین امکانات و خدمات مخابراتی بهره مند شوند.وی مخابرات را مبنای توسعه زیرساخت استان دانست و اشاره کرد: برای توسعه و پیشرفت استان می‌بایست زیرساخت‌های ارتباطی مناسب فراهم باشد که این امر در حال حاضر مشهود بوده و امیدواریم با همکاری تمامی سازمان‌ها علی الخصوص فرمانداری‌ها کیفیت زیرساخت ارتباطی استان بیشتر و بیشتر شود.
همچنین غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان که به اتفاق معاون و تنی چند از مدیران مخابرات در این دیدار حضور داشتند از اقدامات انجام شده سخن گفت و افزود هم اکنون فیبررسانی به نقاط زیادی از استان در مرحله اجراست که موجب تامین ارتباطات مخابراتی با کیفیت در مناطقی از استان بویژه روستاها خواهد شد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان؛ به پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار استان اشاره کرد و گفت:در این طرح ۱۶۰ سایت جدید تلفن همراه در استان راه اندازی خواهد شد و همچنین در بیش از ۲۴۰ سایت ارتقاء تکنولوژی خواهیم داشت که  افزایش پوشش و همچنین سرعت اینترنت همراه را در بر خواهد داشت.مهندس شهمرادی در ادامه با اشاره به معضل سرقت تجهیزات و کابل‌های مخابراتی گفت:این مسئله تاثیرات مخربی در روند خدمت رسانی با کیفیت ایجاد کرده است و موجب اختلال در ارائه خدمات و ارتباطات پایدار مخابراتی به مردم استان شده است که امیدواریم با حمایت استانداری و دستگاه‌های قضایی و انتظامی بتوانیم آنرا کنترل نموده تا از خسارت‌های پی در پی جلوگیری و فرآیند خدمت‌رسانی در اسرع وقت به مشتریان صورت گرفته و اختلال در ارتباطات مخابراتی به حداقل کاهش یابد.