مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان

با پی گیری اداره کل راه و شهرسازی استان ايلام؛

عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از مسکن مهر شهرهای دهلران و موسیان به همراه لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار شهرستان دهلران از برنامه های این اداره کل برای پایان مسکن مهر استان در ابتدای سال آینده خبر داد.

مسکن مهر شهر دهلران در حال تکمیل و واگذاری به متقاضیان



 


ايلام-افسانه سلیمانی
عبدالله بهادری مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از مسکن مهر شهرهای دهلران و موسیان به همراه لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار شهرستان دهلران  از برنامه های این
اداره کل برای پایان مسکن مهر استان در ابتدای سال آینده خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، مدیرکل این دستگاه اجرایی در این بازدید گفت:با تلاش و پیگیری فراوان خوشبختانه منابع مالی مناسبی از طرف سازمان ملی زمین و مسکن برای کمک به متقاضیان مسکن مهر شهر دهلران و همچنین احداث معابر سایت‎های مسکن مهر دهلران و موسیان تأمین شد تا شاهد بهره برداری از این طرح‏ها باشیم.
وی افزود:۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن) در نظرگرفته شده و چنانچه تعاونی‏ها تا پایان سال جاری واحدها را تکمیل کنند از این کمک که به مبلغ آورده مردمی اضافه می‏گردد، برخوردار می‏شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت:طبق
تفاهم نامه بین راه و شهرسازی استان و شهرداری دهلران به مبلغ 200 میلیارد ریال که ١۰۰ میلیارد ریال آن از محل بند (ب ) تبصره هشت  تأمین می‏شود، شهرداری دهلران می‏بایست نسبت به احداث جدول و معابر سایت مسکن مهر این شهر اقدام نماید.
بهادری در بازدی از سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز گفت:مشابه تفاهم نامه با شهرداری دهلران برای احداث جدول و معابر مسکن مهر آن شهر برای سایت مسکن مهر شهر موسیان نیز تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی استان با شهرداری موسیان به مبلغ 22 میلیارد ریال منعقد شده که خوشبختانه شهرداری دهلران عملیات اجرایی این طرح را در حال اجرا دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود:اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری
به پتروشیمی در حال انجام می‏باشد.