رئیس مجلس شورای اسلامی: بنایی نو در حکمرانی باید ایجاد شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنایی نو در حکمرانی باید ایجاد شود، گفت: عدالت و معنویت باید اصل حاکم در این حکمرانی باشد.


 رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنایی نو در حکمرانی باید ایجاد شود، گفت: عدالت و معنویت باید اصل حاکم در این حکمرانی باشد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف  در ارتباط تصویری با همایش همیاری نخبگان مردم، نهادهای انقلابی و دولت سیزدهم در گام دوم انقلاب در تبریز گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و همراهی مردم به پیروزی رسید.
قالیباف با اشاره به اینکه کارآمدی در صورتی حاصل می‌شود که از ظرفیت‌های تمامی آحاد مردم استفاده شود، ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل از این ظرفیت مردمی استفاده کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت استفاده از توان مردم گفت: باور به مردم در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌تواند مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه بنایی نو در حکمرانی باید ایجاد شود، گفت: در این حکمرانی حل مشکلات مردم یک اولویت است. مردمی سازی، هوشمند سازی، شفاف سازی، نوگرایی و استفاده از ابزارهای نوین در این حکمرانی یک ضرورت است.
قالیباف با تاکید بر اینکه عدالت و معنویت باید اصل حاکم در این حکمرانی باشد، ادامه داد: حکمرانی نو جز با گزینش افراد شایسته و انقلابی ممکن نیست. همین استفاده از افراد شایسته باعث شد ما در جنگ تحمیلی برابر قدرت و ثروت غرب و شرق و کشورهای عربی پیروز شویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: وحدت در راستای کارآمدی باید باشد و کارآمدی بدون وحدت نیز اثری برای مردم ندارد.