خودروسازان را ملزم به صداقت کنید

اینکه خودروهای بی کیفیت را با قیمتی به قاعده به مردم می فروشند هیچ! اینکه در تولید محصولاتشان نهایت سود مالی را مد نظر دارند و از کیفیت می کاهند، هیچ! اینکه برای فروش خودروهای بی کیفیت با راه اندازی سیستم قرعه کشی برای مردم حباب فروش ایجاد می کنند،هیچ و ده ها هیچ دیگر که مجال گفتنش نیست. اما حداقل کمی در برخورد با مردم و عرضه کالای خود صداقت داشته باشید.

خودروسازان را ملزم  به صداقت کنید

اینکه خودروهای بی کیفیت را با قیمتی به قاعده به مردم می فروشند هیچ! اینکه در تولید محصولاتشان نهایت سود مالی را مد نظر دارند و از کیفیت می کاهند، هیچ! اینکه برای فروش خودروهای بی کیفیت با راه اندازی سیستم قرعه کشی برای مردم حباب فروش ایجاد می کنند،هیچ و ده ها هیچ دیگر که مجال گفتنش نیست. اما حداقل کمی در برخورد با مردم  و عرضه کالای خود صداقت داشته باشید.
مشتریان بسیاری را در دادگاه ها ملاحظه می کنید که خودروی صفر کیلومتر خریده اند و پس از مدتی که برای فروش اقدام کرده اند در هنگام کارشناسی فنی متوجه رنگ دار بودن و یا تعویض بودن برخی قطعات ماشین صفر خود هستند و این مسئله خسارت مالی فروانی بر آنها وارد می کند و با مراجعه به نمایندگی ها اصلا کسی زیر بار این مسئله نمی رود و همه چیز را به کارخانه ارجاع می دهند.
این مردم چه گناهی کرده اند که باید از هر طریقی آنها را متضرر کرد. خیلی خوب می شد که شرکت های خودروسازی خدمات پس از فروش و مسئولیت خودروهای ناقص خود را به عهده می گرفتند . و مانند کشورهای دیگر خدمات گارانتی خود را به نحو احسن در اختیار مشتریانشان قرار
می دادند  و خدمات بیشتر و بهتری را ارائه می دادند.