طرح گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۲۳ واحد تولیدی صنعتی گناباد افتتاح شد

استاندار خراسان رضوی دردهه فجر امسال با حضور در روستای نجم آباد گناباد و منزل شهید محمدحسین علی حسینی پروژه های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۱۲۳ واحد تولیدی صنعتی گناباد را افتتاح کرد.

 


مشهد-خبرنگار آفرينش
استاندار خراسان رضوی دردهه فجر امسال با حضور در روستای نجم آباد گناباد و منزل شهید محمدحسین علی حسینی پروژه های گازرسانی به 10 روستا و 123 واحد تولیدی صنعتی گناباد را افتتاح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین بهره برداری از پروژه های گازرسانی به روستاها و واحدهای تولیدی صنعتی گناباد که با حضور جمعی از مقامات استانی
 و محلی در روستای نجم آباد این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم با اراده و عزم جدی اقدام کنند.
وی افزود: بزرگ جلوه دادن مشکلات هنر نیست بلکه هنر ما حل مشکلات است. وظیفه مسئولان در هر رده حل مسائل است. بی شک به فضل خدا همت جمعی منجر به تحقق اهداف می‎شود.
نظری در ادامه با اشاره به طرح های گسترده گازرسانی در استان گفت:مدیرعامل شرکت گا
زخراسان رضوی از مدیرانی است که اراده حل مشکل را دارد و راه‎اندازی قرارگاه خدمت رسانی به واحدهای تولیدی صنعتی در شرکت گازاستان موید این ادعا است.
محمد صفایی نماینده مردم بجستان و گناباد و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی را نمونه بارز مدیریت جهادی و انقلابی دانست و گفت: همه ما قدردان زحمات ایشان و همکارانشان در شرکت گاز استان هستیم.
حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز
خراسان رضوی هم گفت: خداوند متعال را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد به ثمر نشستن یکی دیگر از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنوبی ترین روستای خراسان رضوی هستیم.
وی با قدردانی از حمایت و هدایت شرکت ملی گاز، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه های گازرسانی افزود: در سه تا چهار سال گذشته استان خراسان رضوی از نظر تعداد روستای گازدار در رتبه پنجم کشور قرار داشت؛ ولی هم اکنون با اقدامات انجام شده پروژه های گازرسانی روستایی استان شتاب ویژه ای گرفته به نحوی که در
 حال حاضر، خراسان رضوی دارای بیشترین روستای گازدار در سطح کشور است.
وی با بیان این مطلب که در شهرستان گناباد تمام 54 روستای واجد شرایط گازرسانی از
 نعمت گاز برخوردار شده اند تصریح کرد:امروز بهره برداری همزمان پروژه‏های گازرسانی شرکت گاز استان خراسان رضوی در شهرستان گناباد با ظرفیت
10 روستا و 123 واحد تولیدی صنعتی انجام می‏شود. با بهره برداری از این پروژه‏ها بیش از یک هزار خانوار روستایی با مبلغ 800 میلیارد ریال که از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز هزینه شده است تحت پوشش نعمت الهی گاز قرار می‎گیرند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی، موضوع گازرسانی به واحدهای تولیدی صنعتی نیز با تاکید
 شرکت ملی گاز و استاندار محترم با تشکیل قرارگاه جهادی خدمت رسانی در شرکت گاز استان با جدیت دنبال می‏شود. متعهد شده ایم به طور میانگین در هر روز کاری سه واحد تولیدی صنعتی را از محل اعتبارات وزارت نفت و شرکت ملی گاز و بدون دریافت هزینه از صاحبان صنایع گازدار کنیم که این مهم از ابتدای سال تاکنون انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه
خواهد داشت.