رئیس قوه قضائیه: تدابیر ویژه ای برای نحوه مجازات مجرمان زیر ۱۸ سال اتخاذ شود

رئیس قوه قضائیه با اشاره به مقوله ارتکاب جرم از سوی افراد زیر ۱۸ سال و تعیین مجازات برای آنها، گفت: باید به جهات مختلف از جمله حفظ امنیت مردم و در نظر گرفتن شرایط مجرمان،تدابیری اتخاذ شود.


رئیس قوه قضائیه با اشاره به مقوله ارتکاب جرم از سوی افراد زیر  ۱۸ سال و تعیین مجازات برای آنها، گفت: باید به جهات مختلف از جمله حفظ امنیت مردم و در نظر گرفتن شرایط مجرمان،تدابیری اتخاذ شود.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای  با اشاره به مقوله آزادسازی مجرمان حرفه‌ای پس از تحمل کیفر و درخواست فرماندهان انتظامی برای اتخاذ تدبیری جهت آگاه‌سازی آنها از زمان و نحوه آزادی این قبیل مجرمان گفت: برای تحقق این مهم به صورت سیستمی و سایر طرق مقتضی، اقدامات و تدابیر لازم از ناحیه قوه قضائیه اتخاذ خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به مقوله ارتکاب جرم از سوی افراد زیر ۱۸ سال و تعیین مجازات برای آنها و پیچیدگی‌های تخصصی این موضوع، گفت: باید به جهات مختلف از جمله حفظ امنیت مردم و جامعه و همچنین در نظر گرفتن شرایط مجرمان زیر سن قانونی، تدابیر ویژه‌ای برای نحوه مجازات این قبیل مجرمان اتخاذ شود و این امر مهم نیازمند همفکری همه دستگاه‌ها به ویژه قوه قضائیه و نیروی انتظامی و مشارکت دولت و مجلس و همچنین آسیب‌شناسی تخصصی می‌باشد.