با پرسپولیس ششمین قهرمانی را به دست می آوریم

وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس :

وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس در اولین گفت و گوی خود از زمان حضورشان در تیم پرسپولیس با سایت باشگاه پرسپولیس گفت و گویی را انجام داده است که می خوانید :

با پرسپولیس ششمین قهرمانی را به دست می آوریم

وحدت هنانوف بازیکن تاجیکستانی تیم پرسپولیس در اولین گفت و گوی خود از زمان حضورشان در تیم پرسپولیس با سایت باشگاه پرسپولیس گفت و گویی را انجام داده است که می خوانید :
  ابتدا از حضورتان در تیم پرسپولیس صحبت کنید.
هنانوف: از هواداران، مربیان و بازیکنان پرسپولیس تشکر ویژه می‌کنم که در این ۵-۴ ماهی که به تهران آمدیم از ما خیلی خوب حمایت کردند.
  قبل از آمدن به ایران چه تصوری از زندگی در کشورمان داشتید؟
هنانوف: پرسپولیس را تیم‌ خوبی می‌دانستیم و سید جلال حسینی و مهدی ترابی را خوب می‌شناختیم. از زندگی در ایران احساس آرامش کرده و احساس غربت نمی‌کنیم. ایران مثل تاجیکستان است.
 بازیکن جوان و آینده داری هستی. وقتی از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کردید با توجه به شناخت قبلی‌تان از این تیم، حس می‌کردید بازی در پرسپولیس چه حسی دارد؟
هنانوف: وقتی از پرسپولیس به ما پیشنهاد شد، باور کردیم که هواداران و مربیان ما را باور کردند که دعوت‌مان کردند. به خواست خدا سعی می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و ان‌شاءالله ششمین قهرمانی را به دست آوریم.
 درباره برخورد هواداران هم صحبت کنید. در روزهایی که به دلیل پنجره بسته بازی نمی‌کردید حمایت طرفداران پرسپولیس از شما بیشتر هم شد‌. آنها چه برخورد و استقبالی از شما داشتند؟
هنانوف: هواداران روز اول ما را نمی‌شناختند اما هر چه بازی و تمرین کردیم، آنها ما را بیشتر دوست داشتند. می‌خواستیم بازی‌های خوب خود را نشان بدهیم و برای آنها تلاش کنیم.
 در بازی‌های اخیری که در لیگ ایران بازی کردید، کیفیت فوتبال ایران و سطح تیم‌ها را چگونه دیدید؟
هنانوف: همه تیم‌هایی که در لیگ ایران مقابل پرسپولیس بازی کردند، خوب بودند و مهره‌های خوبی دارند. همه ۱۲ بازی که باقی‌مانده مانند یک فینال است‌. ان‌شاءالله مانند قبل، آماده بازی
 کنیم‌.
   با کدام بازیکن پرسپولیس ارتباط دارید ؟
هنانوف: با همه بازیکنان. وقتی در تاجیکستان بودیم سید جلال حسینی، عیسی آل‌کثیر و ترابی را می‌شناختیم. اکنون با همه مانند برادر شده‌ایم.
 با بازی‌های خوب‌تان در این مدت خیلی بین هواداران پرسپولیس محبوب شده اید. چه صحبتی با آنها دارید؟
هنانوف: از حمایت هواداران خیلی خوش‌مان آمده است‌. امیدوارم همچنان ما را دوست داشته باشند و می‌خواهم همچنان خیلی خوب بازی کنم تا ششمین قهرمانی را به دست آوریم.