اسلامی: حتی با لغو تحریم‌ها غنی‌سازی ۲۰ درصد ادامه دارد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: غنی‌سازی برقرار است و با سقف حداکثری ۶۰ درصد دنبال می‌شود که منجر شد غربی‌ها شتابان پای مذاکره بیایند و با لغو تحریم‌ها هم ۲۰ درصد و هم ۵ درصد ادامه پیدا می‌کند، توانمندی‌های داخلی نشان داد برگشت‌پذیری امکان‌پذیر است و توانمندی‌ها در غنی‌سازی به گونه‌ای است که هر تصمیمی نظام بگیرد قابل اجرا است.

 


رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: غنی‌سازی برقرار است و با سقف حداکثری ۶۰ درصد دنبال می‌شود که منجر شد غربی‌ها شتابان پای مذاکره بیایند و با لغو تحریم‌ها هم ۲۰ درصد و هم ۵ درصد ادامه پیدا می‌کند، توانمندی‌های داخلی نشان داد برگشت‌پذیری امکان‌پذیر است و توانمندی‌ها در غنی‌سازی به گونه‌ای است که هر تصمیمی نظام بگیرد قابل اجرا  است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در مجمع نیروهای انقلاب اصفهان اظهار کرد: انسان نیاز دارد همواره خود را ارزیابی کند و ببیند نسبت او با انقلاب و مسیری که طی شده، شرایط حال و راه آینده چیست؟
اسلامی تصریح کرد: هر جا کاستی و کمبودی هست به واسطه غفلت از این ۲ است و این ۲ کلمه راز و رمز ماندگاری انقلاب است، بنابراین نیروهای انقلاب هم باید این ۲ را محور حرکت قرار دهند تا تکثیر شوند.