بهترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ؛

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ؛ بهترین نفرات به یونیورسیاد اعزام می شوند


 

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در جلسه روسای انجمن‌های فدراسیون گفت: بهترین نفرات به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان اعزام خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، جلسه روسای انجمن های فدراسیون به منظور بررسی وضعیت تیم‌های شرکت کننده و بررسی وضعیت تیم های اعزامی در محل فدراسیون برگزار شد.
بنابراین گزارش این نشست با حضور روسای انجمن هایی که رشته های آنها به یونیورسیاد اعزام خواهند شد برگزار و روسای انجمن ها گزارشی از اردوهای انتخابی برگزار شده ارائه و گزارشی از برنامه های پیش رو بیان کردند.
در این جلسه هادی بشیریان ضمن تشکر از برگزاری اردوهای انتخابی گفت: خوشبختانه با هماهنگی های لازم که توسط رئیس انجمن با فدراسیون مربوطه انجام شده بود و با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچ مشکلی در خصوص برگزاری اردوها گزارش نشده و مسابقات انتخابی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.
وی ضمن تشکر از روسای فدراسیون های مربوطه برای همکاری در برگزاری اردوها  گفت: امیدوارم با کم شدن ویروس کرونا بتوانیم هرچه سریعتر اردوهای انتخابی و آمادگی رشته های اعزامی را برگزار و بهترین نفرات انتخاب و به مسابقات اعزام شوند.
در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی با کمان، تیراندازی، ووشو، شمشیر بازی، تکواندو،پزشکی ورزشی و دو ومیدانی، حضور داشتند.
لازم به ذکر است حضور ۵ رشته ورزشی ووشو،تکواندو،تیراندازی با کمان،تیراندازی و شمشیربازی حضورشان در این مسابقات قطعی شد و رشته های دو و میدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و بررسی در کمیته فنی اعزام خواهند شد.
سی یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۵ لغایت
 ۱۶ تیرماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می‌شود.