کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های قبل بهتر شده



ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: مس با وجود اینکه از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده، اما تاکنون نتایج خوبی گرفته و در بالای جدول است که نشان از مدیریت توانمند این باشگاه و همچنین کادرفنی و بازیکنان خوب دارد.
وی ادامه داد: مس مقابل پرسپولیس از لحاظ ترکیبی و هجومی بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما بازهم شاهد بودیم که شاگردان یحیی توانستند با بازی خوب و هجومی میهمان خود را با شکست بدرقه کنند. با این ۳ امتیاز هواداران مطمئن باشند که پرسپولیس امسال هم خواهد توانست مانند فصول گذشته یک قهرمانی دیگر به هواداران تقدیم کنند.
عربشاهی افزود: بازی خوبی بود. خوبی بازی در این بود که همبستگی و کار تیمی پرسپولیس نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده بود. این یک حُسن است و بازیکنان هرچقدر که می‌گذرد، بهتر بازی می‌کنند. مس تیم بسیار خوبی بود و انتقال از دفاع به حمله را خیلی خوب انجام می‌داد. منشا مهاجم توانمندی است و اگر از او غافل شوید قطعاً تنبیه می‌شوید.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این روند ادامه داشته باشد، پرسپولیس راحت‌تر به صدر جدول می‌رسد و اجازه نمی‌دهد اختلافش با حریف بیشتر شود. هفته‌های زیادی تا پایان لیگ مانده است و نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه تیمی می‌تواند قهرمان شود. بعد از دربی می‌توان پیش‌بینی بهتری نسبت به قهرمان لیگ داشت. به نظر من برنده دربی می‌تواند به قهرمانی نزدیک شود.