بازگشت شور و هیجان به بولینگ

برترین های سوپر جام بولینگ شناخته شدند؛

به منظور گرامیداشت یاد وخاطره دو تن از مربیان سرشناس و تاثیرگذار ورزش بولینگ ایران ( شادروان شهرام لاله وشادروان سام سلیمی ) مسابقه ای به یاد بود این دو بولر بین ۶۰ بازیکن برتر و حرفه ای بولینگ کشور تحت عنوان سوپرجام بولینگ در باشگاه انقلاب برگزار شد .

بازگشت شور و هیجان به بولینگ

 


 


به منظور گرامیداشت یاد وخاطره دو تن از مربیان سرشناس و تاثیرگذار ورزش بولینگ ایران ( شادروان شهرام لاله وشادروان سام سلیمی ) مسابقه ای به یاد بود این دو بولر بین 60 بازیکن برتر و حرفه ای بولینگ کشور تحت عنوان سوپرجام  بولینگ در باشگاه انقلاب برگزار شد .
در این مراسم که با حضور خانواده های محترم شادروان شهرام لاله و شادروان سام سلیمی و با حضور پیشکسوتان و اهالی ورزش بولینگ  در محیطی کاملا پرهیجان و با نشاط و با استقبال گرم شرکت کنندگان همراه بود ، در پایان برنامه به برگزیدگان جوایزی اهداء گردید.
گفتنی است که ، در پایان این رقابت ها سامان امیری با کسب میانگین 5/210 امتیاز از چهار بازی عنولن اول را به خود اختصاص داد ،  سید حمید عزیزالهی با کسب میانگین 207 امتیاز دوم شد ، شهریار مرتضوی با کسب میانگین 203 امتیاز جایگاه سوم  را کسب کرد ، حسن ونکی با کسب میانگین 198 امتیاز به عنوان نفر چهارم برگزیده شد و شایان زمانی با کسب میانگین 8/196 امتیاز نفر پنجم این مسابقات معرفی شد.
شایان ذکر است که ، در این رقابت ها هادی شاهسوند با کسب امتیاز 242 بالاترین عدد پین ریخته در یک گیم را رقم زد. درپایان جوایز برگزیدگان و برندگان طی مراسم خاصی با حضور پیشکسوتان و اهالی بولینگ اهدا شد .
در این مراسم پر شکوه و دیدنی اکثریت اهالی ورزش بولینگ از جمله  بازیکنان تراز اول و پیشکسوتان این ورزش خانوادگی حضور داشتند.
همچنین خانواده های محترم شادروان شهرام لاله و سام سلیمی با حضور در این مراسم ضمن دریافت لوح سپاس و تقدیر به یادگار ، زینت بخش این مراسم بودند.
خاطرنشان می سازد که باشگاه بولینگ انقلاب بزرگترین باشگاه بولینگ حرفه ای در ایران است که از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نمود و در سالهای اخیر میزبان برگزاری مهمترین مسابقات بولینگ کشوری و استان تهران بوده است.