نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان تهران با شورای اسلامی شهرستان شهریار برگزار شد

به میزبانی شهر اندیشه؛

نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان تهران با شورای اسلامی شهرستان شهریار برگزار شد

نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان تهران با شورای اسلامی شهرستان شهریار برگزار شد



 


شهریار-برزگر
به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور
 بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه، طی نشستی با حضور دکتر احمد خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان شهریار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، مدیران ادارات و دستگاه‌های ذیربط نشست مشترک اعضای شورای اسلامی استان تهران و شورای اسلامی شهرستان شهریار در ساختمان شهرداری شهر اندیشه برگزار گردید.
در این جلسه میلاد اسماعیل زاده رئیس شورای اسلامی شهرستان شهریار ضمن بیان برخی از مشکلات شهرستان شهریار در حوزه های مختلف نسبت به تمهیدات و‌ ایجاد نشست های مرتبط با این موضوعات را در جهت حل آنها خواستار شد.
در ادامه این نشست دکتر احمد خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران نیز ضمن تقدیر از مدیریت شهری شهر اندیشه به واسطه میزبانی این جلسه گفت:تعامل و پیگیری نقطه کلیدی رفع مشکلات شهرستان‏های استان تهران در حوزه‌های مختلف است و‌ باید با این راهبرد تمام همت خود را برای رضایتمندی مردم به کار ببریم.
رئیس شورای اسلامی استان  در ادامه افزود : امیدواریم با پیگیری و همیاری اعضای شورای اسلامی استان تهران بتوانیم در راستای حل مشکلات شهرستان شهریار با برگزاری جلسات تخصصی تر شاهد مرتفع شدن آنها باشیم.
 در ادامه این نشست، الهام افراشته رئیس
شورای اسلامی شهر اندیشه نیز ضمن خیرمقدم گویی از حضور اعضای شورای اسلامی استان تهران و شهرستان شهریار  در این اجلاس گفت:مجموعه شورای اسلامی استان تهران می‏توانند گام‏های مستعدی در راستای آموزش اعضای شورای اسلامی که به این عرصه تازه ورود پیدا می‏کنند در جهت رفع چالش‏های پیش آمده و عدم انجام اشتباهات در مدیریت شهری بسیار موثر باشد.
وی افزود:اگر آموزش با راهبردهای جامع و هدف گذاری صحیح در خصوص افرادی که به شوراها ورود پیدا می‌کند انجام بپذیرد ، اطلاع و افزایش آگاهی لازم باعث می‌شود تا نمایندگان مردم دچار اشتباهات نشوند و علم بیشتر با آموزش هدفمند در حوزه های مختلف برای شورائیان باعث ارتقي سطح آگاهی آنها خواهد شد ‌.
وی همچنین یکی دیگر از موضوعات مهم خود را  متروی شهرستان‌های غرب استان تهران بیان نمود و افزود:در دهه ۸۰ استارت کار اجرایی متروی غرب استان تهران آغاز گردید اما متاسفانه به دلایل مختلف این مهم  انجام نگرفت و شهرستان‏های غرب استان تهران امروز با مشکلات عدیده ترافیکی ، حمل و نقلی روبرو هستند و  قطعا سرریز این مشکلات حمل و نقلی به شهر تهران نیز سرایت می‏کند لذا از شورای اسلامی استان تهران درخواست داریم تا با ارسال لایحه ای در این خصوص اجرای این پروژه های بزرگ را تسریع بخشد.
گفتنی است؛ در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون مشکلات تقاطع غیر همسطح شهریار ، پساب آب‏های تصفیه شده و انتقال آب سدها به شهرستان‌های غرب، ساخت و سازهای غیر مجاز در مسیر رودخانه‏ها و دیگر موضوعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.