پرسپولیس شانس قهرمانی دارد

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس :

ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : پرسپولیس شانس قهرمانی دارد



ناصر ابراهیمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ بدهد بنابراین سرخ‌ها هم شانس قهرمانی دارند.
ناصر ابراهیمی درباره شرایط پرسپولیس گفت: درست است که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد اما از این شکست‌ها همیشه بوده و در دوران ما هم بوده است. ما هم در آبادان با چهار گل باختیم. اگر آبادانی‌ها با همین انگیزه در همه بازی‌ها شرکت می‌کردند، الان در رتبه‌های بالایی جدول بودند. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که نمی‌شود گفت همیشه و هر سال پرسپولیس باید قهرمان شود و چون قهرمان نشده کادر فنی این تیم تغییر کند. پرسپولیس بازی خوبی برابر صنعت نفت آبادان انجام داد و شرایط بدی نداشت اما فوتبال همین است و گاهی تیمی می‌بازد.
وی در ادامه درباره مصاف پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران هم گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و تیم‌ها برای اثبات شایستگی‌های خود هر کاری می‌کنند. البته آلومینیوم هم تیم بسیار خوبی است اما قطعا بازی برای این تیم در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس کار دشواری است. آلومینیوم حریف قدرتمندی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و پرسپولیس باید با تمام توان و تمرکز برابر این تیم به میدان برود.
وی در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس در جام حذفی و لیگ شانسی برای قهرمانی دارد یا خیر، گفت: نمی‌شود از الان درباره قهرمان صحبت کرد. در فوتبال هر چیزی ممکن است رخ بدهد.