شتاب اجرای پروژه های ترافیکی کلان شهر اصفهان

در اولین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح شد؛

اولین نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی با محوریت تشریح اقدامات انجام شده و تبیین و تشریح اقدامات سال آتی با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

شتاب اجرای پروژه های ترافیکی کلان شهر اصفهان

 

 


اصفهان-راعی
اولین نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی با محوریت تشریح اقدامات انجام شده و تبیین و تشریح اقدامات سال آتی  با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ما از اصفهان،  در این جلسه مهندس جمشید نورصالحی ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت:با توجه به اینکه در این زمان بیشترین حجم اخبار و اطلاعات در اختیار مردم قرار می‌گیرد قطعا کسانی که در جهت انتقال صحیح ، صریح و دقیق این اخبار و اطلاعات تلاش می‌کنند نقش موثری در فرهنگ سازی و ساخت جوامع دارند.
وی با بیان اینکه ۷ ماه از حضور شورای جدید  می‏گذرد و شورا تمام تلاش خود را در راستای تکمیل برنامه‌های شورای قبل کرده است افزود: در این مدت تلاش ما بر این بوده تا تمام آنچه از قبل برنامه‌ریزی شده و تا نیمه راه رفته است ادامه پیدا کند و همواره در جهت انجام خدمات بیشتر و همراهی بیشتر با مردم گام برداشته‌ایم؛ به هر شکل انتظار ما بیش از اقدامات انجام شده بوده است.
نورصالحی گفت:برنامه ۱۴۰۵ توسط شورای قبل به تصویب رسیده برهمین اساس بودجه پیش از آنکه ما وارد شورا بشویم تنظیم و چهارچوب آن ریخته شده بود و ما تنها اصلاحاتی با حفظ ساختار کلی آن در جهت افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی اصلی شهر همچون خط۲ مترو، حلقه حفاظتی ‌یا رینگ چهارم ترافیکی شهر ، سالن اجلاس و...انجام داده‌ایم.
وی افزود:براساس تحلیل‌های انجام شده و با توجه به رشد نرخ‌ها که مخصوصا از سال ۹۶ به بعد داشته‌ایم اگر سال ۹۵ را به عنوان سال پایه که تقریبا قیمت‌ها ثابت بود قرار دهیم برای حفظ قدرت خرید کالا و انجام خدمات در شهر بایستی نزدیک به
 ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه را در نظر بگیریم.که از این نظر شهرداری و مناطق آن نسبت به سال ۱۴۰۰، ۴۹ درصد رشد داشته  است، در کل سازمان‌ها و شرکت‌های متعلق به شهرداری که بیش از ۵۰ درصد سهام شرکت‌های آنها متعلق به شهرداری می‌باشد ۴۱درصد رشد داشته‌اند.
رئیس شورای شهر اصفهان همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات مردم در مناطق مختلف  گفت:در این مدت  ۳۳ جلسه علنی ، ۵۵ جلسه تلفیقی و ۷ کمیسیون تشکیل شده در این جلسات کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و ورزشی همچون دوره‌های قبل یکی شد و کمیسیون آب و مناطق محروم و کم برخوردار به عنوان کمیسیون هفتم اضافه شد.غیر از این جلسات ۳۱ جلسه کمیته نظارتی که مرکب از ۳ عضو شورا هستند که هر هفته با حضور در یکی از مناطق و به برسی مشکلات
می‌پردازند.