همکاری رسانه ملی با استاندارد در پیشبرد طرح ویژه عیدانه

مدیراستاندارد یزد خواستارشد؛

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، مدیرکل استاندارد استان با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد، ضمن دیدار و مذاکره با مدیرکل رسانه ملی، خواستار همکاری وسیع این رسانه با استاندارد، در پیشبرد طرح ویژه عیدانه استاندارد از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده شد.

 

يزد-اکبرخیرخواه
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد، مدیرکل استاندارد استان با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد، ضمن دیدار و مذاکره با مدیرکل رسانه ملی، خواستار همکاری وسیع این رسانه با استاندارد، در پیشبرد طرح ویژه عیدانه استاندارد از 15 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده شد.
محمدرضا زارع بنادکوکی ضمن برشمردن وظایف اصلی و فرعی سازمان ملی استاندارد ایران بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد گفت:هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، و نظارت برعرضه کالاها درمراکزفروش عمده و جزئی می‏باشد.
وی ادامه داد:براساس طرح ابلاغی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و تاکید مسئولان ارشد این سازمان مبنی بر استاندارد سازی خدمات ، اجرای این طرح از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.
این مسئول در توضیح بیشتر جزئیات طرح گفت:در قالب این طرح، نمایندگانی ازسازمان میراث فرهنگی استان به اتفاق کارشناسان و بازرسان اداره کل استاندارد به مکان هایی نظیرهتل آپارتمان ها، مراکز فروش
 مواد غذایی، رستوران ها، چلوکبابی ها، زائرسراهاو سایر اماکنی که به انحاء مختلف به ارائه خدمات در حوزه استاندارد مشغول هستند مراجعه و براساس چک لیست هایی که از استانداردهای ملی برگرفته شده است امور نظارتی مربوطه را انجام می‏دهند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این دیداربسیار صمیمی گفت: رسانه ملی در طول سال و چونان گذشته در اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ استاندارد با اداره کل استاندارد استان یزد همراه و در پیشبرد طرح یک ماهه عیدانه استاندارد که از ماهیت کاملا خوبی برخوردار است به صورت ویژه حمایت می‏کند.
احمد پهلوانیان در پایان افزود: آگاهی لایه های مختلف اجتماعی و عموم مردم از مزایای رعایت استانداردها سبب می‏شود که در فضای زندگی، آرامش، ایمنی و اطمینان از مصرف کالاهای استاندارد نهادینه شود و استاندارد می‏تواند با راه اندازی پویش‏های مردمی، با کمترین هزینه
به مطالب و محتواهای بسیار مهمی در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد دست یابد.