درپرسپولیس ظرفیت و توانایی قهرمانی را می بینم

فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس: درپرسپولیس ظرفیت و توانایی قهرمانی را می بینم



تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا با برد به استقبال شهرآورد برود.
فرشاد پیوس پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ، در مورد برتری سرخپوشان در این دیدار، شانس برتری در شهرآورد، عملکرد تمیروف مهاجم جدید تیم و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر
می‌خوانید:
 بازی با نفت مسجد سلیمان چطور بود؟
پیوس : بازی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم. گل‌های دقایق ابتدایی موجب شد تا تیم شرایط خوبی در طول مسابقه پیدا کند و توپ و میدان را در اختیار بگیرد. علاوه بر ۲ گلی که پرسپولیس به ثمر رساند چند موقعیت دیگر هم خلق شد و این پیروزی می‌توانست با اختلاف زیاد رقم بخورد که این اتفاق رخ نداد.
 به نظر می‌رسد با برد مقابل نفت روحیه به اردوی سرخپوشان بازگشت.
پیوس : درست است. این برد به شدت لازم و به موقع بود. تیم به این پیروزی نیاز داشت و خوشبختانه این اتفاق افتاد و با عملکردی مقتدرانه پرسپولیس در این دیدار به برتری رسید.
 سرخپوشان روز پنجشنبه دیدار مهم با استقلال را پیش رو دارند.این دیدار را چطور می‌بینید؟
پیوس : بازی سختی و البته سرنوشت‌سازی در پیش است. هر دو تیم در کورس قهرمانی قرار دارند و با برد در این دیدار می‌توانند بیشتر راه قهرمانی را طی کنند. امیدوارم پرسپولیس در این جدال حساس به برتری
برسد.
 پرسپولیس پتانسیل برتری در شهرآورد را دارد؟
پیوس : قطعا. تیم الان شرایط خوبی دارد و برای قهرمانی باید ۳ امتیاز این دیدار را کسب کند. با توجه به شرایطی که وجود دارد پرسپولیس این ظرفیت و توانایی را دارد که در شهرآورد به برتری برسد.