تکمیل شش پروژه راه‎سازی تا بهار سال آینده

معاون مهندسی و ساخت اداره ‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:عملیات اجرایی شش پروژه راه‏سازی و شش دهانه پل تا پایان سال تکمیل می‌شود.

تکمیل شش پروژه راه‎سازی تا بهار سال آینده

 


اصفهان-افسانه خدایی
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت:عملیات اجرایی شش پروژه راه‏سازی و شش دهانه پل تا پایان سال تکمیل می‌شود.
بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت
 اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص اقدامات این اداره‌کل در زمینه راه‏سازی استان اظهار کرد: در سال جاری همچون سال گذشته تمام تلاش خود را به کار بستیم تا وجود شرایط کرونا به پروژه‌های راه‏سازی لطمه‌ای وارد نکند لذا برای اجرای پروژه‌های مختلف در سطح استان شرایط بهداشتی محیطی و فردی را ایجاد کردیم و به لطف خدا اکنون شاهد تکمیل برخی برنامه‌ها هستیم.  
وی اذعان داشت: استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع،  ۲۵ هزار کیلومتر راه هم‎سنگ، بیش از چهار هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت، همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر از اهمیت بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری برخوردار است.  
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های راه‏سازی این اداره کل در بخش راه‏های اصلی انجام می‌پذیرد ، تشریح کرد: در بخش راه‎های اصلی استان، دوبانده کردن مسیرها، توسعه (راه، آزادراه، بزرگراه)و راه‎های فرعی به حوزه شهرستان‌ها را برعهده داریم.  
وی بیان داشت: از ابتدای سال بنا بر سیاست‏گذاری‏های به عمل آمده پروژه‌های اولویت‌دار را در راس امور قرار دادیم و پروژه‌های مختلف راه‏سازی را در بخش‌های گوناگون فعال نگه داشته‌ایم.  
شاهسوندی با بیان اینکه شش پروژه راه‎سازی تا پایان سال تکمیل و تقدیم مردم عزیز استان می‌شود، گفت: علاوه بر این، شش تقاطع غیرهمسطح تکمیل شده است.  
وی ادامه داد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به باند دوم پلیس راه به علویجه شامل پنج کیلومتر راه‏سازی و دو دستگاه تقاطع غیرهمسطح هرکدام با دهانه
۲۲ متر و احداث باند دوم بادرود کاشان به طول هشت کیلومتر اشاره کرد.