شهر جدید اندیشه از شهرهای نسل اول در حوزه شهرهای جدید کشور است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه:

آخرین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و جلسه کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی استان تهران به صورت همزمان در شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار شد.

 

 


شهریار-برزگر    
آخرین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و جلسه کمیته مدیریت بحران راه و شهرسازی استان تهران به صورت همزمان در شرکت عمران شهر جدید اندیشه برگزار شد.
در این جلسه  دکتر مسلم خانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه ضمن
خیر مقدم به مهمانان و مسئولان حاضر در جلسه از شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از دستاوردهای مهم در عرصه شهرسازی پس از انقلاب یاد نمود و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولان در سال‏های آتی این شهر بتواند میزبان رویدادهای مهم استانی و کشوری باشد.
ایشان در ادامه افزود:شهر جدید اندیشه از شهرهای نسل اول در حوزه شهرهای جدید کشور است که امروز به افق جمعیتی شهر رسیده و در فاصله مناسب با شهر تهران و استان البرز واقع شده است و از لحاظ سرانه های مختلف مانند آموزشی در شرایط مطلوبی
 قرار گرفته و توانسته به اهداف مد نظر خود از ابتدای طرح برسد.
یکی از مهمترین اهداف شرکت این است که پروژه های در دست اجرا و آتی شهر را مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، سرای محله ،
پیاده راه سلامت ، مرکز شهر ، مسیر ره باغ و باغ موزه دفاع مقدس را به بهترین شکل اجرا کند.
شایان ذکر است که شرکت عمران شهر جدید اندیشه از طرف وزارت راه و شهرسازی دارای ماموریت‏های جدیدی در شهرک اعتمادیه در استان تهران ، شهر جدید حوراء در همدان و شهرک نیشتمان در کردستان می‏باشد.
در ادامه مهندس محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی همچنین دبیر کمیته مدیریت بحران
راه و شهرسازی استان برنامه ها ، سیاست گذاری و راهکارهای انسجام در زمینه نظارت و ایجاد وحدت رویه بین ارگان‏ها و همچنین نظارت به عملکرد بخش‎های حمل و نقل و مسکن را در استان مطرح نمود.
ایشان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال جدید و تشکر از شرکت عمران شهر جدید اندیشه بابت میزبانی این جلسه از شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از شهرهای جدیدی که پیشرفت خوبی داشته و توانسته تا
 90 درصد اهداف مدنظر خود را محقق کند یاد کردند.
مهندس محبت خواه در این جلسه با ذکر این موضوع که نوروز 1401 با تاکید به تزریق 3 دور واکسن و رفع ممنوعیت تردد و صرفاً ایجاد محدودیت مدیریت و برنامه‏‎یزی می‏شود.هماهنگی بین ارگان‏های خدمت‏رسان در این امر به خصوص بخش حمل و نقل را بسیار مهم وحیاتی خواند و تاکید نمود:اطلاع‏رسانی مناسب می‏بایست توسط روابط عمومی‏ها در خصوص دستورالعمل عملکردی صورت پذیرد.