سرمربی تیم فوتبال سپاهان:نیمه اول بی‌نظم بودیم

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲؛

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیمه اول بازی تیمش را ضعیف توصیف کرد و گفت: خوشحالم توانستیم در نیمه دوم مشکلات بی نظمی تاکتیکی تیم را حل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان:نیمه اول بی‌نظم بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیمه اول بازی تیمش را ضعیف توصیف کرد و گفت: خوشحالم توانستیم در نیمه دوم مشکلات بی نظمی تاکتیکی تیم را حل کنیم.
به گزارش مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از مصاف با پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا که با برد تیمش همراه بود، اظهار داشت: درست است که تیمم برده است اما می‌خواهم در مورد واقعیت‌های فوتبال حرف بزنم، ما یک نیمه اول فوق العاده بد داشتیم و از لحاظ تاکتیکی به شدت بی نظم بودیم.
وی افزود: هافبک‌ها در این نیمه به دفاع‌ها خیلی نزدیک بودند و این موضوع باعث شد فضاهای خیلی زیادی از دست دهیم و برای تیم سپاهان اصلاً خوب نبود، باید بگویم یک نیمه اول
 فوق العاده بد بود اما نیمه دوم فکر می‌کنم نیمه دوم بازیکنان یک فوتبال خوب بر خلاف نیمه اول ارائه دادند و عالی بازی کردند و موقعیت‌های خیلی زیادی به دست آوردند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم البته تیم حریف هم یکی دو موقعیت داشت که می‌توانست ما را دچار مشکل کند اما روی هم رفته مشکلات خودمان به خصوص مشکلاتی که
نیمه اول داشتیم را رفع کردیم و امیدواریم بتوانیم در رقابت‌های بعدی بازی‌های بهتری را داشته باشیم و شرایط بهتری را تجربه کنیم اما فاصله کم بازی‌ها این فرصت را می‌گیرد.
 مالکیت نیمه اول کارساز نبود
وی در خصوص بازگشت سپاهان به بازی در نیمه دوم اضافه کرد:در نیمه اول به وضوح دیدیم که از نظر نظم تاکتیکی بازی اشتباهی انجام می‌دهیم، در برخی مواقع باید قبول کرد که در بازی‌های اول هر رقابت این اتفاقات ممکن است رخ دهد؛ ما در نیمه اول مالکیت توپ داشتیم، اما مالکیتی که در آن نتوان به یک سوم دفاعی تیم حریف نزدیک شد به هیچ دردی نمی‌خورد.
نویدکیا تصریح کرد:به همین دلیل همه تلاش ما در نیمه دوم قرار دادن هافبک‌ها به شکلی بود که از فضاهای بین هافبک‌های چپ و راست تیم حریف استفاده کنند و در این امر موفق شدیم.از طرفی روی ضربات ایستگاهی نیز که ضعف تیم حریف بود ویژه کار کردیم و در این بازی از این ضربات به خوبی بهره بردیم.
وی خاطر نشان کرد:در یکی دو روز اول در عربستان یک سری مشکلاتی وجود داشت، اما از مسئولان برگزاری بازی‌ها تشکر ویژه می‌کنم که تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام دادند.از آن‌ها برای فراهم کردن شرایط میزبانی تشکر دارم.
 با تذکرات نویدکیا شرایط عوض شد
همچنین سید محمدرضا حسینی در این نشست خبری اظهار داشت: من هم اظهارات نویدکیا را تأیید می‌کنم، نیمه اول آن‏طور که باید و شاید کیفیت خیلی بالایی نداشتیم اما مالکیت توپ را داشتیم و بر خلاف روند بازی گل را دریافت کردیم، اما نیمه دوم با اظهاراتی که در رختکن با آقای نویدکیا شد مشکلات را به خوبی برطرف کردیم.
وی تاکید کرد: در لیگ قهرمانان آسیا با این کیفیت وقتی یک تیمی می‌تواند نتیجه را جبران کند نشان از شخصیت بالای تاکتیکی تیم سپاهان دارد که از این موضوع لذت بردم و فکر می‌کنم همه هواداران که این بازی را دیدند از دیدن بازی
فوق العاده خوب سپاهان در نیمه دوم لذت بردند و این برد را به هواداران تبریک
می‌گویم.