پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس :

بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس : پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد



بهروز سلطانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای تیم پرسپولیس گفت: درست است که پرسپولیس برابر هوادار به تساوی رسید اما با تساوی استقلال برابر پیکان، امید پرسپولیس برای قهرمانی زیاد شد.
وی افزود: در دیدار استقلال برابر پیکان، حق استقلال باخت بود. استقلال بسیار ضعیف بازی کرد اما به هر حال شکست نخورد. الان با این تساوی شانس پرسپولیس برای قهرمانی زیاد شد. الان استقلال باید برابر فولاد و سپاهان و مس رفسنجان بازی کند که این موضوع نشان می‌دهد کار بسیار سختی دارد. مطمئن باشید با این بازی‌ها باز هم مطمئن باشید استقلال کار سختی دارد و  امتیاز از دست می‌دهد. پرسپولیس باید به این فکر کند که فقط بازی‌های خودش را ببرد.
او در ادامه گفت: من فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان پرسپولیس مرده است. نمی‌دانم چرا بازیکنان آن انگیزه سابق را ندارند. اگر تیم بازی هجومی بازی کند و به دنبال پیروزی باشد و صرفا به فکر بازی‌های خود باشد، من فکر می‌کنم قهرمان می‌شود. پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد و نباید ناامید باشد. اگر پرسپولیس خوب بازی کند و بازی‌ها را ببرد، مطمئن باشید استقلال امتیاز از دست می‌دهد. مس رفسنجان تیم بسیار خوبی است که می‌توان برابر استقلال به نتیجه برسد. از طرف دیگر هم فولاد و سپاهان هم تیم‌های بسیار خوبی هستند. بنابراین پرسپولیس نباید ناامید باشد و باید با انگیزه در بازی‌ها حضور داشته باشد.