دیداری به ارزش یک جام

استقلال – نساجی ، در شرایطی متفاوت؛

آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران برگزار می شود.

دیداری به ارزش یک جام

آخرین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال دوشنبه ساعت 20:30  در ورزشگاه آزادی بین دو تیم استقلال و نساجی مازندران برگزار  می شود.
دو تیم  استقلال و نساجی در لیگ برتر این فصل در دو بازی رفت و برگشت به تساوی بدون گل رسیدند اما بازی سوم آنها باید برنده داشته باشد، این مسابقه یک وجه تمایز دیگر هم دارد که در حضور تماشاگران  برگزار می شود البته به شرطی که وضعیت آب و هوایی تهران مناسب باشد.
نساجی در سه هفته آخر لیگ دو باخت و یک تساوی مقابل شهر خودرو قعرنشین کسب کرد و به همین دلیل شایعه جدایی ساکت الهامی از نساجی به گوش رسید اما در نهایت الهامی در این تیم باقی ماند. الهامی دو فصل پیش هم در فینال جام حذفی با تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی قرار گرفت و پیروز شد.
 این بازی حتما باید برنده داشته باشد
استقلال بعد از دو نتیجه مساوی در لیگ باید در جام حذفی مقابل تیمی بازی کند که در دو بازی قبلی‌اش با این تیم به تساوی بدون گل رسیده است.
استقلال و نساجی در نیم فصل‌های اول و دوم این فصل دو بار یکدیگر را ملاقات کرده‌اند که هر دو دیدار آنها با نتایج مساوی بدون گل به پایان رسیده است تا نساجی تنها تیمی باشد که آبی‌پوشان در مجموع دو بازی رفت و برگشت قادر به باز کردن دروازه آنها نشده‌اند.
استقلال و نساجی در ۱۸۰ دقیقه دیدارشان در این فصل موفق به باز کردن دروازه یکدیگر نشده‌اند؛ اما این بازی حکایت دیگری دارد و باید برنده و بازنده داشته باشد. اگر آبی‌پوشان تهران و سرخ‌پوشان قائمشهر در طول ۹۰ و یا ۱۲۰ دقیقه بازی نتوانند توپی را از خط دروازه‌ها عبور دهند، ضربات پنالتی تکلیف دو تیم را مشخص خواهد کرد.