شروع حرکت استاندارد یزد، در جهت تحقق شعار سال

مدیرکل استاندارد یزد:

مدیرکل استاندارد استان یزدگفت:با آغاز سال ۱۴۰۱ حرکت استاندارد یزد در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری آغاز شد.



يزد-اکبرخیرخواه
مدیرکل استاندارد استان یزدگفت:با آغاز سال 1401 حرکت استاندارد یزد در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری آغاز شد.
محمدرضازارع بنادکوکی که به اتفاق معاونین اداره کل استاندارد استان یزد به دیدار رییس پارک علم و فناوری یزد رفته بود در جمع مسئولین مربوطه اظهار داشت:گام برداشتن و عمل کردن به شعارتولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین برای همه یک تکلیف قانونی است چرا که براساس تشخیص مقام معظم رهبری ، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین موجب پیشرفت محسوس در همه اهداف اقتصادی خواهد بود.
وی در قالب پیشنهاد به مسئولین پارک علم و فناوری یزد گفت:با توجه به ماهیت و ذات مثبت پارک در حمایت از محصولات دانش بنیان و فناور، تمامی کارکنان و بخش‏های اداری و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان یزد نیز در کنار شما هستند تا مسیر شعارتولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسعه یافته و هموار گردد.
مدیرکل استاندارد استان یزدادامه داد:اداره کل استاندارد استان یزد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی ، با داشتن 34 آزمایشگاه همکار، پنج شرکت بازرسی و حدود 10 آزمایشگاه مرجع به انجام وظیفه مشغول و کارشناسان ما آماده خدمات رسانی به شرکت‏های دانش بنیان و فناور در جهت رسیدن متقاضیان به گواهینامه ارزیابی انطباق محصول دانش بنیانKB-COPوKB-COC هستند.
رئیس پارک علم و فناوری استان یزد نیز در این دیدار گفت:نشست‏های برنامه ریزی شده و مداوم مشترک سبب می‏شود که توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد به خوبی در جامعه ساری و جاری شود و مهمتر از همه در خصوص فرهنگ دانش بنیان نوعی برند سازی در همه زمینه‏ها شکل اجرایی به خود بگیرد.
سید حبیب الله میرغفوری در پایان افزود:با توجه به شعار تولید،
 دانش بنیان ، افتخارآفرین که امسال از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، از تمامی دوایر دولتی مرتبط تقاضا داریم به یاری پارک علم و فناوری و اداره کل استاندارد استان یزد آمده و در حمایت از شرکت‏های فناور و دانش بنیان تسهیل گر امور باشند.