برگزاری نشست قرارگاه نیكوكاری فرعی در شهر اندیشه

طی نشستی با حضور حاج آقای فرخی از دفتر امام جمعه شهر اندیشه ،اعضای شورای اسلامی شهر و مسئول سازندگی سپاه ناحیه امام هادی (ع) قدوسی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اندیشه ، جلسه قرارگاه نیکوکاری فرعی شهر اندیشه برگزار گردید.



شهریار-برزگر
طی نشستی با حضور حاج آقای فرخی از دفتر امام جمعه شهر اندیشه ،اعضای شورای اسلامی شهر و مسئول سازندگی سپاه ناحیه  امام هادی (ع) قدوسی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اندیشه ، جلسه قرارگاه نیکوکاری فرعی شهر اندیشه برگزار گردید.
قدوسی در حاشیه این جلسه گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست محترم جمهوری در ارتباط با کمک‌های مومنانه و طرح مواصات و همدلی و همچنین حمایت و دستگیری مستمندان ، و پیرو جلسه بررسی برنامه‎ها در خصوص رفع مشکلات معیشتی و رفاهی نیازمندان در فرمانداری شهرستان شهریار با عنوان قرارگاه نیکوکاری با حضور دفتر
 امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئول سازندگی سپاه ناحیه
 امام هادی (ع)در دفتر معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری برگزار گردید.
وی افزود:در این جلسه اعضای قرارگاه نیکوکاری فرعی شهر ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم آمادگی کامل خود را در جهت مقابله با محرومیت که یکی از اقدامات مهم دولت می‏باشد را اعلام نمودند. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اندیشه ادامه داد :در این جلسه جمع‏آوری اطلاعات جامعه هدف و شناسایی آنها و همچنین ارائه طرح و برنامه از سوی دستگاهها در جهت رفع مشکلات معیشتی و پشتیبانی شهرداری در راستای کمک‎های مومنانه مورد تصویب قرار گرفت. وی در پایان افزود:امیدواریم به مانند گذشته و روزهایی که پشت سر گذاشتیم و مردم شریف شهر و خیرین همواره همنوعان خود را تنها نگذاشتند، همه دست به دست همدیگر دهیم تا شاهد رفع مشکلات معیشتی و رفاهی شهروندان در جای جای کشور بویژه شهر اندیشه باشیم.