ادعای عجیب؛ درآمد دو میلیاردی از اینستاگرام

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پایبندی کارگزار اسپانسر باشگاه به تعهدات خود، موضوعات مهمی را عنوان کرد. او گفت: «با مشکلات اقتصادی فعلی، کارگزار به تعهداتش عمل می‌کند. در قرارداد گفتیم کارگزار می‌تواند پرداختی بخشی از قراردادش را ۱۵ روز به تأخیر بیندازد. آن‌ها بخشی از مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند و بخشی را در این مدت پرداخت خواهند کرد تا به وعده پرداخت ۳۰ میلیارد تومان، جامه عمل بپوشانند.


مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پایبندی کارگزار اسپانسر باشگاه به تعهدات خود، موضوعات مهمی را عنوان کرد. او گفت: «با مشکلات اقتصادی فعلی، کارگزار به تعهداتش عمل می‌کند. در قرارداد گفتیم کارگزار می‌تواند پرداختی بخشی از قراردادش را ۱۵ روز به تأخیر بیندازد. آن‌ها بخشی از مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند و بخشی را در این مدت پرداخت خواهند کرد تا به وعده پرداخت ۳۰ میلیارد تومان، جامه عمل بپوشانند.
با این اقتصاد بیمار و شرایط بحرانی، کارگزار با ما همکاری می‌کند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. همچنین ما بهره‌برداری تبلیغاتی را در قرارداد به کارگزار واگذار کردیم، اما در چارچوب قانون و باشگاه. آن‌ها با شرکتی قرارداد بستند که هفته‌ای ۵۰۰ میلیون و ماهی دو میلیارد تومان از تبلیغات درآمد دارند که شیطنت‌هایی در این باره شده است. اگر مسئله‌ای باشد، باشگاه تذکرات لازم را می‌دهد. قبلاً از اینستاگرام باشگاه برای تبلیغات استفاده می‌کردند، آن هم بدون پرداخت یک ریال، اما حالا ماهی دو میلیارد تومان درآمد داریم!»
این ادعای رسول‌پناه درست در شرایطی مطرح می‌شود که به خاطر همکاری کارگزار با شرکت یادشده، حواشی عجیبی اطراف باشگاه ایجاد شده و برخی اعتقاد دارند پرسپولیس مفت و مجانی در اختیار افرادی قرار گرفته که می‌خواهند از نام و اعتبار این باشگاه سوء استفاده کنند، اما رسول‌پناه مدعی است ماهی ۲ میلیارد از این مسیر به حساب باشگاه پول واریز می‌شود؛ یعنی سالی ۲۴ میلیارد تومان؛ چیزی نزدیک به یک‌چهارم قرارداد سالانه با کارگزار اسپانسر! باید دید این ادعا در پایان قرارداد صحت و سقم دارد یا نه.