کمربندی ترانزیتی بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود

بعد از گذشت ۱۰ سال؛

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ با گذشت ۱۰ سال از آغاز احداث مسیر کمربندی بیله‌سوار، این محور ترانزیتی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

کمربندی ترانزیتی بیله‌سوار راه‌اندازی می‌شود

 


فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ با گذشت  ۱۰ سال از آغاز احداث مسیر کمربندی بیله‌سوار، این محور ترانزیتی آماده بهره‌برداری خواهد شد.
به گزارش مهر، صاحبعلی اصغری در جریان بازدید از روند تکمیل محور کمربندی بیله‌سوار اظهار کرد: این مسیر چهار کیلومتری که باید پیش از این تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسید با تأخیر، تعلل و نارضایتی مردم روبه‌رو شده که انتظار می‌رود در سریع‌ترین زمان عملیات آسفالت‌ریزی این مسیر به سرانجام برسد.
وی تصریح کرد: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری این کمربندی مهم و حساس نیاز است تا خودروهای ترانزیتی و گذری کشور آذربایجان بتوانند از این مسیر برای تردد و ارتقا ایمنی خود استفاده کنند.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار احداث کمربندی را در کاهش بار ترافیکی داخل شهر بسیار مؤثر و راهگشا توصیف کرد و گفت: به عنوان مطالبه عمومی مردم در کنار تجهیز و راه‌اندازی مجدد گمرک بیله‌سوار برای عبور و مرور زمینی مسافران، تلاش ما بر این خواهد بود تا از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی ۲ کشور نیز استفاده شود.اصغری افزود: تلاش ما بر این است تا از طریق گمرک کشوری و استانی و پایانه‌های مسافربری، امکانات جدیدی را برای پایانه مرزی بیله‌سوار و گمرک خریداری و راه‌اندازی کنیم تا امکان ارزآوری بیشتر از مسیر ترانزیتی فراهم آید.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار خاطرنشان کرد: در کنار احداث کمربندی و کنارگذر چهار کیلومتری شهر مرزی بیله‌سوار، تلاش بر این خواهد بود تا پروژه‌های نیمه‌تمام دیگر این شهرستان نیز با اولویت در فصل کاری تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.