پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب:

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب: پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است

 


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت:پایداری درآمد کشور نیازمند توجه بیشتر به واحدهای عملیاتی صنعت نفت است.
مهندس علیرضا دانشی در این بازدید که با هدف بررسی چالش‌ها و تنگناهای تولیدی انجام شد بر توجه بیشتر به شرکت‌های بهره بردار و لزوم تقویت، توانمند سازی و افزایش نقش آنها در حوزه عملیاتی تاکید نمود.
مهندس دانشی در این بازدید خواستار به سر انجام رسیدن پروژه های متوقف شده و نیمه کاره شد و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان در اجرای پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از منطقه پازنان، مخزن پازنان را یکی از استثنایی‎ترین مخازن دانست و گفت:پایداری درآمدهای کشور نیازمند توجه بیشتر به  واحدهای عملیاتی است.
وی با اشاره به ساماندهی ۲۰ هزار نیروی انسانی در مناطق نفتخیز جنوب طی ۸ ماه اخیر  افزود:توانمندسازی واحدهای عملیاتی به لحاظ ارتقا و غنی‌سازی سمت‌های سازمانی به‌همراه آموزش نیروی انسانی متخصص  از برنامه‌های این شرکت است.
مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از کارگاه مرکزی آغاجاری گفت:این کارگاه یکی از ظرفیت‌های بالقوه مناطق نفتخیز است و باید در جهت تجهیز، ارتقا و توانمندسازی آن تلاش نمائیم.
مهندس علیرضا دانشی در ادامه ضمن بازدید از منازل شرکتی
خالی از سکنه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری خواستار ساماندهی این منازل شد.
در این بازدید مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تشریح فرآیندهای عملیاتی، خواستار پشتیبانی هرچه بیشتر ستاد مناطق نفتخیز جنوب از پروژه‌های نیمه کاره عملیاتی شد.
مهندس جواد تقی زاده بروزرسانی و تقویت ماشین آلات و ناوگان
حمل و نقل را یکی از برنامه‌های این شرکت جهت پشتیبانی از تولید برشمرد.
در این برنامه که مدیر تولید، مدیر برنامه ریزی تلفیقی ،رئیس
پژوهش و فناوری و دبیر کمیته مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب حضور داشتند از تاسیسات بازگردانی پازنان، منطقه تفکیک گاز پازنان، ایستگاه گاز و گاز مایع ۱۰۰۰،کارگاه مرکزی آغاجاری  و ایستگاه تزریق گاز آغاجاری بازدید شد.