رفاه و آرامش شهروندان از اهداف شهرداری رامسر می باشد

شهردار رامسر؛

ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای در سطح شهر از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن و به دنبال آن رفاه و آرامش شهروندان از اهداف شهرداری رامسر می باشد.

رفاه و آرامش شهروندان از اهداف شهرداری رامسر می باشد


 

ایجاد بسترهای مناسب توسعه ای در سطح شهر از مولفه های ایجاد شهری زیبا و مدرن و به دنبال آن رفاه و آرامش شهروندان از اهداف شهرداری رامسر می باشد.
در همین راستا صبح امروز مجموعه مدیریت شهری با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر رامسر  بازدید  از پروژه های عمرانی سطح شهر که در حال اجرا می باشند،بازدید میدانی داشتند که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.
شهردار رامسر ضمن تاکید  بر تسریع روند اجرایی پروژه ها دستورات لازم در جهت برطرف نمودن مسائل و مشکلات پروژه های در دست اقدام شهرداری را صادر و از همراهی ها و مساعدت های همیشگی اعضای شورای اسلامی شهر در طرح ها و برنامه های شهرداری تقدیر نمود و نوید روزهای خوب در شهر زیبای رامسر را به شهروندان عزیز دادند.
همچنین دکتر امینی شاد شهردار رامسر هدف از این بازدید را اطلاع از میزان پیشرفت پروژه های در دست اجرا در سطح شهر بیان کرد و گفت : اجرای پروژه های عمرانی اقدامی ماندگار جهت توسعه و آبادانی شهر خواهد بود.
دکتر امینی شاد از دست اندرکاران پروژه های مذکور خواست تا با تمام توان روند تکمیل پروژه ها را پیش برده تا تقدیم شهروندان فهیم  رامسر نماییم.
اکبر موحدی رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان گرامی ارتقاء بخشد ، افزود : شورا و شهرداری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری هستند و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شورا و شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم
 شایان ذکر است شهردار و شورای اسلامی و مدیران نواحی شهرداری  از پروژه های :
 احداث پل چهارم صفارود
 اجرای دیوار نگهبان انتهای کوچه شهید قلیزاده
 بازگشایی خیابان ۱۶ و ۱۴ متری قائمیه
 بازگشایی مسیر نوار فضای سبز شهرک
 پیاده روسازی های سطح شهر
 تعریض لاین شمالی پل چپرسر
 بازگشایی نوار فضای سبز
 بلوار معلم و آغاز پیاده روسازی
 پیاده روسازی ورودی شهر باغ ملی
 عقب نشینی ادارات در مسير ضلع شرق بلوار معلم
بازدید میدانی داشتند و از نزدیک در جریان روند چگونگی و پیشرفت پروژه های مذکور قرار گرفتند و بازدید از سایر پروژه ها در روزهای آتی رقم خواهد خورد.