پنجره پرسپولیس باز است یا بسته ؟

خبری که روز گذشته همه علاقمندان به تیم پرسپولیس را شوکه کرد ، این بود :

پنجره پرسپولیس باز است یا بسته ؟

 


خبری که روز گذشته همه علاقمندان به تیم پرسپولیس را شوکه کرد ، این بود :
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم مرتبط با پرونده شکایت باشگاه شهرخودرو از پرسپولیس خصوصا در ارتباط با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون را صادر کرد.
بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، پیرو نشست اعضای این کمیته در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به اعطای فرصت حضور و ارایه لایحه دفاعیه، کمیته پس از بررسی محتویات پرونده و تبادل نظر و با اعلام ختم رسیدگی اقدام به صدور رای نمود.
بر این اساس در خصوص تخلف باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر استنکاف از اجرای حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان، با توجه به اوراق و محتویات پرونده از جمله اعلام کمیته تعیین وضعیت و عدم اجرای مفاد دادنامه قطعی صادر شده و با توجه به دفاعیات غیرموجه باشگاه مذکور کمیته انضباطی علی رغم اعطای مهلت و انقضای مهلت یک ماهه از تاریخ اعمال مجازات و عدم جلب رضایت از محکوم له پرونده باشگاه شهر خودرو بابت بدهکاری در ظرف این مدت زمان تخلف باشگاه یاد شده محرز و مسلم تشخیص داده شد.
با توجه به مجازات های مقرر در بند ب ماده ۸۹ و مواد ۱۱۸ و ۱۱۹ از مقررات انضباطی ، باشگاه پرسپولیس تهران از ثبت نام بازیکن جدید تا زمان تسویه حساب نهایی محروم می گردد. رای صادره قطعی و قابل اجرا بوده و فقط در نزد دادگاه بین المللی داوری ورزش (CAS) مستند به ب
ند ۴ ماده ۸۹ مقررات انضباطی قابل اعتراض می باشد.
 پنجره به زودی باز می‌شود
اما دقایقی بعد اعلام شد، ‌ باشگاه پرسپولیس سومین قسط از بدهی خود به باشگاه شهر خودرو را پرداخت کرد تا میزان طلب باشگاه مشهدی از سرخپوشان تهرانی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
طلب شهر خودرو برای انتقال یحیی گل‌محمدی از این باشگاه به پرسپولیس ۶ میلیارد تومان بود که به دلیل تاخیر  در پرداخت به ۹ میلیارد رسید. بعد از این ماجرا مدیران هر دو باشگاه طی یک جلسه روی رقمی جدید توافق
کردند.
 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:
با شهر خودرو توافق کردیم و جای نگرانی وجود ندارد
در این راستا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: برای پرداخت مطالبات باشگاه شهر خودرو با آنها توافق کردیم و جای نگرانی وجود ندارد.
وی افزود : قبل از این با مدیران باشگاه شهر خودرو توافق کردیم و طبق توافق هم مطالبات را واریز کردیم. امروز هم بخشی دیگر از این طلب را به حساب این باشگاه ریختیم و این روند ادامه خواهد داشت.