با حفر چاه در شهرك صنعتي لاريجان، به منابع تأمين آب شهرک‌ها و نواحی صنعتي مازندران افزوده خواهد شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

با حفر چاه نيمه عميق بمنظور تأمين آب واحدهاي توليدي آب بر در شهرك صنعتي لاريجان در سال جاري، ۱۰ ليتر بر ثانيه به ظرفيت تأمين آب شهرک‎ها و نواحی صنعتي مازندران افزوده خواهد شد.

با حفر چاه در شهرك صنعتي لاريجان، به منابع تأمين آب شهرک‌ها و نواحی صنعتي مازندران افزوده خواهد شد

 


 


ساري-امير حسين طاهریان
با حفر چاه نيمه عميق بمنظور تأمين آب واحدهاي توليدي آب بر در شهرك صنعتي لاريجان در سال جاري، 10 ليتر بر ثانيه به ظرفيت تأمين آب شهرک‎ها و نواحی صنعتي مازندران افزوده خواهد شد.
ياسر اميني با اشاره به برنامه های ابلاغي سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتي ايران اظهار داشت: در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري مبني بر حمايت از صنايع كوچك و متوسط و بر اساس برنامه عملياتي و شاخص‌های ارزيابي عملكرد، با تلاش و پیگیری‌های به عمل ‌آمده، با حفر چاه نيمه عميق در شهرك صنعتي لاريجان، در سال جاري 10 ليتر بر ثانيه به ظرفيت آب شهرک‎ها و نواحي صنعتي استان اضافه مي‎گردد.
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي مازندران تأكيد كرد: براي اجراي اين پروژه عمراني در شهرك صنعتي لاريجان مبلغ 6 ميليارد ريال هزينه خواهد شد.
وي بيان داشت: با توجه به استقرار صنايع آب بر در شهرك صنعتي لاريجان و معضل تأمين آب در سال‎هاي گذشته، عمليات حفر چاه نيمه عميق به روش دستي در زمين‌هاي سخت همراه با گالري شعاعي، به عمق 40 متر بزودي در اين شهرك صنعتي آغاز مي‎گردد.
اميني خاطرنشان كرد: در حال حاضر ظرفيت تأمين آب شهرك‎ها و نواحي صنعتي مازندران
839 ليتر بر ثانيه است كه با حفر و بهره برداري چاه نيمه عميق شهرك صنعتي لاريجان 10 ليتر بر ثانيه به اين ظرفيت افزوده می‎شود.