اولین واحد صنفی آهن‌فروشی به بازار آهن شهرقدس انتقال یافت

شهردار قدس:

شهردار قدس: اولین واحد صنفی آهن‌فروشی به بازار آهن شهرقدس انتقال یافت



شهرستان قدس-مژگان علیقارداشی
شهردار قدس با اشاره به تلاش در راستای اجرایی شدن وعده مجموعه مدیریت شهری در ساماندهی خیابان آزادی، از انتقال اولین واحد صنفی آهن‌فروشی در این معبر به بازار آهن جدیدالاحداث شهرقدس خبر داد.
شهردار قدس گفت:یکی از معضلات شهر که علاوه بر نارضایتی شهروندان در ایجاد سرو صدا، محدودیت تردد در پیاده‌رو و...موجب اغتشاش بصری در خیابان آزادی شهرقدس شده بود استقرار صنوف مزاحم در این معبر به عنوان یکی از پرتردد‌ترین معابر شهر بود.
وی افزود:مدیریت شهری با پیشنهاد و اجرای طرحی سعی در ساماندهی و جانمایی یک مکان مناسب جهت استقرار این صنوف داشت که در دوره گذشته مرکز صنوف خودرویی جنب امامزاده حضرتین شهرقدس با هدف رفع مزاحمت برای شهر و شهروندان آغاز به کار کرده و مشغول کار است.
مهندس شهلی عنوان کرد:با تداوم اجرای ساماندهی معابر و انتقال برخی صنوف خاص به یک مکان مشخص جهت ارتقای سطح زیست‌پذیری و رفاه شهروندی، مجموعه مدیریت شهری با احداث مکان مناسب برای تجمع صنف‌ آهن‌فروشان و ادامه فعالیت این اصناف، سعی در ساماندهی خیابان آزادی دارد. در همین راستا اولین واحد تجاری آهن‌فروشی در خیابان آزادی به بازار جدیدالاحداث شهرقدس واقع در بلوار شهید محلاتی منتقل گردید.
شهردار قدس در پایان ضمن تشکر از همکاری مالکان در جابجایی و ساماندهی خیابان آزادی، بیان کرد: همکاری مالکان این واحدهای تجاری در جابجایی و انتقال می‌توانند مدیریت شهری را در ساماندهی هر چه زودتر این معبر کمک کند.