پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به رانندگان تاكسی

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج:

سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج: پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به رانندگان تاكسی



اسرین مقصودی -سنندج
سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: 100 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به رانندگان تاکسی در سنندج پرداخت می‏شود.
حمید خضری اظهار کرد: سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج به منظور حمایت از رانندگان به عنوان یکی از اقشار زحمت‏کش جامعه رایزنی‏های لازم را برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با بانک رسالت انجام داده ایم.
وی از پرداخت تسهیلات 4 درصدی تا سقف 100 میلیون تومان به رانندگان تاکسی در سنندج خبر داد و گفت: 50 میلیون تومان تسهیلات خرید لوازم خودرو و 50 میلیون تومان تسهیلات خرید لوازم خانگی به رانندگان تاکسی در سنندج پرداخت می‏شود.
سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کردستان و در شهر سنندج اجرایی می‏شود، اظهار کرد:رانندگان بدون داشتن هیچ سپرده ای و تنها با معرفی‎نامه از سوی سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج می‎توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.
خضری اضافه کرد: متقاضیان میتوانند با مراجعه به این سازمان نسبت به دریافت معرفی نامه برای مراجعه به بانک رسالت اقدام کنند.
سرپرست سازمان حمل نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج داشتن یک ضامن دیگر شرط دریافت این تسهیلات ارزان قیمت است، عنوان کرد:بانک رسالت سقفی برای تعداد معرفی شدگان به ما اعلام نکرده و براساس آمار موجود 3 هزار و 122 نفر از رانندگان تاکسی در شهر سنندج مشمول این طرح قرار خواهند گرفت.وی در پایان تصریح کرد: افراد متقاضی خرید
 لوازم یدکی از طریق بانک رسالت به شرکت ایران خودرو و برای خرید
لوازم خانگی به فروشگاه های طرف قرارداد معرفی می‏شوند.