دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌شود

دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی برگزار می‌شود



سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار در دانشگاه علمی کاربردی خبر داد.
به گزارش دانشجو، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی از برگزاری دوره کاردانی حرفه‌ای مدیریت
کسب و کار در دانشگاه خبرداد و گفت: دانش آموختگان این رشته، قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات مربوط به
کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحدهای کوچک کسب و کار را در فرایند آموزش حدود دو ساله کسب می کنند.
وی با اعلام این خبر افزود: در نظام‌های اقتصادی مقوله بازار به عنوان مهمترین رکن و عامل تعیین کننده رونق اقتصادی کشور مطرح است. در سال‌های اخیر تغییرات بنیادی در بازار، محیط کسب و کار را تبدیل به محیطی پر تلاطم و توام با خطرات زیاد کرده است، دراین شرایط لزوم برخورد علمی با مقوله کسب و کار و حرکت به سمت جایگزینی الگو‌های نوین به جای روش‌های سنتی، ایجاب می‌نماید که دست اندرکاران واحد‌های صنفی با اصول و روش‌های کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: دانش آموختگان این رشته، قابلیت‌ها و توانمندی‌هایی، چون اداره واحد‌های صنفی تولیدی، خدمات فنی، خدماتی و توزیعی، شناخت و بکارگیری مفاد قوانین و مقررات مربوط به کسب و کار، تاسیس و راه اندازی واحد‌های کوچک کسب و کار، شناسایی نیاز‌های مطلوب مشتریان و تامین آن‌ها را در فرایند آموزش حدود دو ساله کسب می‌کنند.
سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: کاردان کسب و کار در بخش‌های بازرگانی، بازاریابی، منابع انسانی، واحد‌های برنامه‌ریزی بازاریابی، بخش‌های پشتیبانی فروش و واحد‌های لجستیک سازمان‌ها، متصدی واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در واحد‌های کسب و کار از جمله مشاغل قابل احراز برای دانش آموختگان این دوره می‌باشد.