لزوم تسریع در راه اندازی موزه اكتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب: لزوم تسریع در راه اندازی موزه اكتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان


اهواز-محمدي
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید از موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان بر اهمیت، نقش و جایگاه این پروژه در تحولات اجتماعی و اقتصادی منطقه و بر تسریع در راه‌اندازی این پروژه تأکید کرد.
سعید آتشبار در بازدید از بخش‌های مختلف پروژه موزه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: منابع و تجهیزات مناسبی شامل اسناد و اشیای تاریخی صنعت نفت برای انتقال دانش و تاریخ تحولات صنعت نفت گردآوری شده و ضرورت دارد با پیگیری‌های فوری و ضروری موزه مسجدسلیمان هرچه سریعتر راه اندازی گردد.
آتشبار اذعان کرد مدیر عامل محترم، مهندس دانشی تاکید ویژه ای بر ساماندهی فوری و تسریع عملیات اجرایی پروژه دارند لذا بر همین اساس شیوه نامه تسریع عملیات اجرایی تدوین خواهد شد و با همفکری کارشناسات موزه در روابط عمومی مناطق نفت‌خیز و صاحب نظران، سند راهبردی مدیریت موزه های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تدوین خواهد شد.
ابوذر شجاعی برجوئی مسئول موزه اکتشاف، حفاری و تولید نفت مسجدسلیمان نیز در این دیدار در خصوص وضعیت ساختمان اصلی، اجزای تشکیل دهنده موزه، گنجینه‌ها، اشیا و تجهیزات موزه‌ای جمع‌آوری شده توضیحاتی ارائه کرد.
سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پیش از آن نیز با حضور در اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با رییس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.